بیست و ششمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران برگزار می شود

بیست و ششمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران از چهارم تا دهم مهر ماه جاری با حضور 1200 نفر ورزشکار در شهر مشهد مقدس برگزار می شود.

  • ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۷:۴۰:۰۰
  • 3887

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، معاون منابع انسانی این بانک با بیان این که افزایش سطح سلامتی، بر افزایش کیفیت کار کارکنان تاثیر می گذارد، گفت: مدیریت بانک به سطح کیفی بهداشت و سلامتی کارکنان اهمیت زیادی می دهد و برگزاری بیست و ششمین دوره المپیاد ورزشی سراسری کارکنان بانک نیز در همین راستاست.

 

حبیب اله رشید ارده ادامه داد: حدود 1200 نفر ورزشکار بانک ملی ایران در هشت رشته فوتسال، والیبال، شنا، شطرنج، تنیس روی میز، دو و میدانی، بدمینتون و تیر اندازی با حضور در بیست و ششمین المپیاد ورزشی کارکنان به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: بی شک سنگ زیربنای هر سازمان را منابع انسانی آن تشکیل می دهد و مدیریت کارامد، اثربخش و هوشمند منابع انسانی به منظور دستیابی به بهره وری پایدار، خلاقیت و نوآوری و کیفیت مناسب زندگی ضروری است.

این منابع انسانی هر سازمان است که سایر سرمایه های آن را می سازد، لذا همواره سرمایه انسانی مورد توجه مدیران ارشد بانک بوده و از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

وی تاکید کرد: گسترش ورزش در سطح بانک، هم سطح سلامتی کارکنان را افزایش خواهد داد و هم به صورت معناداری نیاز آنها را به هزینه های درمان کاهش خواهد داد.

 

معاون منابع انسانی بانک ملی ایران همچنین اعلام کرد: برندگان این المپیاد به مسابقات شبکه بانکی اعزام خواهند شد.

 

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: