بازدید بیش از 12 هزار عضو کانون جوانه ها از موزه بانک ملی ایران

تعداد اعضای کانون جوانه های بانک ملی ایران که تا کنون از موزه این بانک بازدید کرده اند، از مرز 12 هزار نفر عبور کرد.

  • ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۰۹:۲۳:۰۰
  • 10052

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، کانون جوانه های این بانک، تا کنون اقدامات فرهنگی و آموزشی قابل توجهی را برای جذب مخاطب انجام داده است که یکی از آنها بازدید از موزه بانک ملی ایران است.

بر اساس تازه ترین آمار، تا کنون بیش از 12 هزار نفر از اعضای کانون جوانه های بانک ملی ایران به مناسبت های مختلف و در گروه های دانش آموزی، به موزه بانک آمده و از این مجموعه بازدید کرده اند.

سایر فعالیت های هنری تعریف شده در این کانون حوزه های مختلف از جمله نقاشی، عکاسی، نویسندگی، فضای مجازی و حتی بازی را شامل می شود.

دو مسابقه عکاسی «نوروز شاد با کانون جوانه ها» و «خرید جوانه ها» و نیز مسابقه «نامه ای به معلم خوبم» به خوبی مورد استقبال اعضای کانون قرار گرفت.

«کتاب» یکی از مهمترین محورهای مورد تاکید این کانون است و برگزاری مسابقه کتابخوانی «یک ماه، دو کتاب» به مناسبت ماه مبارک رمضان و نیز انتشار کتاب های «بزرگترین فیل جهان»، «اسبی به نام شباهنگ» و «موش های دندان اره ای» از اقدامات قابل توجه کانون جوانه های بانک ملی ایران در این زمینه است.

برپایی جشنواره بزرگ «بیستابیست» با هدف ترغیب اعضای کانون به استفاده از کارت های بانکی، برگزاری مسابقه استانی «ده پرسش، پنج جایزه»، مشارکت در جشنواره نقاشی «زیر چتر صلح» با کمیته زنان و کودکان انجمن صلح ایران و کمیسیون ملی یونسکو در ایران و افتتاح غرفه کاربازیا در شهر مشاغل کودکان برج میلاد تنها بخشی از اقدامات کانون جوانه های بانک ملی ایران برای توسعه دانش اقتصادی میان نوجوانان است.

کانون جوانه های بانک ملی ایران علاوه بر این ها، همواره سایت خود را به روز نگه داشته و از ظرفیت آن برای پیاده سازی اهدافش استفاده کرده است.

نگارش، تصویرگری و بارگذاری داستان هایی با محوریت مفاهیم اقتصادی، پولی و بانکی و نیز ارائه چندین بازی رایانه ای با هدف دریافت و افزایش امتیاز اعضا، از اقداماتی است که به عنوان راهکارهایی برای تعامل بیشتر با مخاطبان در نظر گرفته شده است.
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: