آغاز احداث سومین مدرسه‌ شهدای بانک ملی ایران در گیلان

مراسم کلنگ زنی سومین مدرسه‌ شهدای بانک ملی ایران در استان گیلان با اعتباری معادل سه‌ میلیارد ریال و با حضور جمعی از خانواده شهدا، رئیس اداره امور شعب استان گیلان و مسئولان محلی برگزار شد.

  • ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ ۱۵:۲۵:۰۰
  • 1763

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، امام جمعه شهرستان رضوانشهر در این مراسم با تقدیر از اقدام ارزشمند بانک ملی ایران برای احداث مدرسه در مناطق محروم، اظهار امیدواری کرد با مدیریت جهادی مسئولان، هرچه سریع تر عملیات اجرایی احداث مدرسه شش کلاسه پونل رضوانشهر آغاز شود.

احداله امیری رئیس اداره امور شعب استان گیلان بانک هم با اشاره به اینکه تمامی مدیران و مسئولان، دست پرورده نظام آموزش و پرورش کشورند، گفت: بانک ملی ایران به عنوان امین مردم، علاوه بر انجام امور اقتصادی، از محل منابعی که در اختیار دارد همواره در حوزه مسئولیت های اجتماعی و فعالیت هایی نظیر مدرسه سازی، ساخت درمانگاه، حمایت از شرکت های دانش بنیان، ساخت و مرمت مساجد و ... حضوری پررنگ و موثر دارد.

بانک ملی ایران از سال 1388 تا کنون با تامین منابع و صرف هزینه به مبلغ بیش از 200 میلیارد ریال به ساخت، بازسازی، تکمیل مدارس و مجتمع های آموزشی، هوشمند سازی مدارس، خرید میز و نیمکت و وسایل کمک آموزشی 101 باب مدرسه در سطح کشور اقدام کرده است.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: