فروش ارز به حجاج و چهلمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه، محور اخبار پر بازدید این هفته بانک ملی ایران

آغاز فروش ارز به زائران حج تمتع و چهلمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه، از مهمترین اخبار این هفته بانک ملی ایران بودند. با این حال استقبال از سامانه های مدرن بانک آفیسر و سککوک نیز در این اخبار جایگاهی ویژه داشت.

  • ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ ۰۶:۵۲:۰۰
  • 3882

آغاز فروش ارز به زائران حج تمتع در شعب بانک ملی ایران

شرایط فروش ارز به زائران حج تمتع سال 1398 اعلام شد.

 به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، پرداخت ارز به زائران حج تمتع در تمامی شعب ارزی بانک ملی ایران و حداکثر برای هر زائر 200 دلار آمریکا انجام می شود.

دریافت ارز زائران تنها پس از ارائه کارت ملی و احراز هویت امکان پذیر است.

در صورتی که مدیر کاروان از سوی سازمان حج و زیارت کتبا به عنوان نماینده زائران به بانک معرفی شده باشد، پرداخت ارز زائران کاروان مربوطه به وی و به شرط ارائه فرم ها و اسناد تکمیل شده نیز امکان پذیر است.

زائران حج تمتع می توانند از روز چهارشنبه 12 تیرماه برای دریافت ارز به شعب ارزی بانک ملی ایران مراجعه کنند. فروش ارز به زائران حج تمتع سال جاری صرفا به بانک ملی ایران محول شده است.

مشخصات شعب ارزی بانک ملی ایران در بخش واحدهای وبسایت بانک قابل مشاهده است.

 

 

مشارکت بانک ملی ایران در احداث سالن ورزشی شهرستان کیانمهر استان البرز

 سالن ورزشی شهدای بانک ملی ایران با مشارکت این بانک و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز و همچنین اداره کل آموزش و پرورش این استان در شهرستان کیانمهر آماده بهره برداری است.

 این سالن ورزشی در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی بانک با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل منابع قرض الحسنه در مجموعه دبیرستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان کیانمهر استان البرز احداث شده است.

بانک ملی ایران همسو با اهداف دولت تدبیر و امید در زمینه رفع محرومیت‌ها و کمک به توسعه مناطق محروم کشور، توجه جدی به انجام مسئولیت‌های اجتماعی داشته و از این رو ساخت مدرسه، احداث بیمارستان، درمانگاه‌ و اهدای آمبولانس، ساخت و تکمیل نمازخانه، مسجد، تجهیز کتابخانه، مشارکت در طرح پیوند اعضا، احداث مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و معلولان ذهنی و..... به طور مستمر دربرنامه‌ کاری این بانک قرار دارد.

ثبت 6450 کسب و کار در «سککوک»

سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار موسوم به سککوک که با حمایت بانک ملی ایران راه اندازی شده، استقبال خوبی از سوی فعالان اقتصادی را شاهد است.

 این سامانه که اواخر اسفند ماه سال گذشته و در رویداد «ملی شو 2» رونمایی شد، اکنون شش هزار و 450 صاحب کسب و کار را در خود جای داده است.

صاحبان بنگاه های تولیدی و خدماتی می توانند با عضویت در این سامانه، کالا، خدمات و محصولات خود را بدون واسطه عرضه کنند.

طراحی، برنامه ریزی و هدایت فعالیت های زنجیره های تأمین با هدف ایجاد ارزش خالص بیشتر، هماهنگ سازی میزان و شکل عرضه با میزان و شکل تقاضا، ارائه کارت اعتباری به منظور خرید از فروشگاه های سککوک، فراهم کردن مجموعه ای از راه حل های تأمین مالی خرید و انتقال کالاها و محصولات از فروشندگان به خریداران در طول زنجیره تأمین، هماهنگ سازی جریان داده ها، اداره مواد اولیه، تولید، بسته‌بندی، اداره موجودی و حمل و نقل از جمله مزایای استفاده از این سامانه است.

ابزارهای نوین پرداخت اعتباری و مدت دار برای انجام معاملات تجاری در این سامانه در نظر گرفته شده و امکان تخصیص ویترین اختصاصی به هر کسب و کار به منظور عرضه کالا و خدمات خود بدون محدودیت به سایر اعضا و مصرف کنندگان عمومی نیز در آن در نظر گرفته شده است.

کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی کارکرد این سامانه و ثبت کسب و کار در آن در سایت سککوک به نشانی sakkook.ir قابل مشاهده است.

استعلام و پرداخت خلافی خودرو به‌راحتی در بله!

با اپلیکیشن «بله» می توانید به راحتی خلافی خودروی خود را استعلام و پرداخت کنید.

 برای پرداخت خلافی خودرو دیگر نیازی نیست تا به شعبه بانک یا دستگاه خودپرداز مراجعه کنید و می توانید به راحتی و با نصب اپلیکیشن بله روی تلفن همراه خود در هر زمان و مکانی این کار را انجام دهید.

«بله» تنها اپلیکیشن دو منظوره ایرانی است که در یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد، با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافته و علاوه بر امکانات همه پیام رسان های معمول، تراکنش های مالی نیز در بستر آن قابل انجام است.

بانک های ملی ایران، سپه، صنعت و معدن، کشاورزی، پست بانک ایران، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، سامان، سینا، سرمایه، آینده، شهر، دی، ملت، تجارت، انصار، حکمت ایران، مهر اقتصاد و ایران زمین اکنون عضو این سامانه هستند و کاربران می‌توانند از مبدا این ۲۰ بانک، به تمام بانک‌های عضو شتاب، کارت به ‌کارت کنند.

خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت قبوض، دریافت موجودی کارت، صورتحساب، درخواست پول، پرداخت عوارض خروج از کشور و... از دیگر خدمات بانکی است که در این اپلیکیشن ارایه می شود.

ارائه نسخه جدید اپلیکیشن 60 بانک ملی ایران

نسخه های جدید اپلیکشین 60 بانک ملی ایران بارگذاری شد.

 نسخه  1.9.0 اندروید و نسخه 1.9.1 آی او اس این اپلیکیشن با رفع مشکلات نسخه های قبلی، هم اکنون از طریق سایت بانک به نشانی www.bmi.ir در دسترس کاربران است.

اپلیکیشن 60، ابزاری برای تولید رمز یکبار مصرف در بستر گوشی تلفن همراه است. استفاده کنندگان از این اپلیکیشن در هر 60 ثانیه، یک رمز اول یا دوم برای کارت بانکی خود خواهند داشت و این روش، امکان سوء استفاده از رمز کارت در خریدهای حضوری یا اینترنتی را غیرممکن خواهد کرد.

برنده خوش شانس جوایز بانک ملی ایران باشید!

با شرکت در چهلمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران یکی از برندگان خوش شانس جوایز آن باشید.

 91 کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید مسکن، جایزه ویژه چهلمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران است.

علاوه بر جوایز ویژه کمک هزینه خرید واحد مسکونی، 291 کمک هزینه خرید خودروی داخلی هر یک به ارزش 700 میلیون ریال، 391 کمک هزینه 300 میلیون ریالی ازدواج و591 کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل هر یک به ارزش 200 میلیون ریال بخشی دیگر از جوایز این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز برای پاسخ به خیر اندیشی و نیک اندیشی مشتریان است.

همچنین یک هزار و 91 کمک هزینه ده میلیون ریالی خرید صنایع دستی و 750 هزار جایزه نقدی یک میلیون ریالی از دیگر جوایز چهلمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران است.

مشتریان گرامی تا 31 مردادماه برای افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی خود مهلت دارند تا ضمن شرکت در این قرعه کشی و بهره مندی از جوایز آن، از پاداش معنوی کمک به نیازمندان نیز بهره مند شوند.

باز بودن حساب و داشتن حداقل موجودی 500 هزار ریالی در روز قرعه‌کشی شرایط لازم برای شرکت حساب‌ها در قرعه‌کشی و حفظ حداقل موجودی حساب به مبلغ 500 هزار ریال به مدت سه ماه یا 90 روز متوالی در طول دوره قرعه‌کشی و یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی شرط کافی برای اعطای جوایز به برندگان حساب‌هاست.

پیوستن بیش از 11 هزار نفر به سامانه «بانک آفیسر» بانک ملی ایران

بیش از 11 هزار نفر از سامانه مدرن «بانک آفیسر» بانک ملی ایران استفاده می کنند.

 «بانک آفیسر» خدمتی جدید و پیشرفته است که مشتری را از هر گونه مراجعه به بانک بی نیاز کرده و به صورت 24 ساعته خدمات بانکی را ارائه می کند.

بانک آفیسر به منظور تعامل بیشتر با مشتریان تدوین شده و به کمک آن تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه انجام می شود.

درواقع بانک آفیسر خدمتی است که توانسته چهره بانک ملی ایران را در میان مشتریان متحول کند و با کمک آن رابطه مشتری و بانک تسهیل شود.

این محصول حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است و یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب می شود.

هدف نهایی بانک آفیسر، تکریم حداکثری مشتریان است و وفادارسازی مشتریان بانک را به دنبال دارد. این خدمت با اپلیکیشن «بله» در تعامل کامل است.

متقاضیان بهره مندی از این خدمت می توانند به شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.

 

سفته های جدید از فردا در شعب بانک ملی ایران

 سفته های جدید از 11 تیرماه در شعب بانک ملی ایران عرضه شد.

 این سفته  ها توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی تهیه شده است و بانک ملی ایران به عنوان بانک عامل، از فردا عرضه آن ها را به موازات سفته های قبلی در شعب آغاز خواهد کرد.

سفته های جدید نسبت به نمونه قبلی از نظر ظاهری با تغییراتی همراه بوده است.

     گفتنی است سفته های قدیمی همچنان دارای اعتبار می باشد.

تأکید عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران بر لزوم شایسته‌سالاری در فرآیند انتصابات

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران بر لزوم شایسته‌سالاری در فرآیند انتصابات به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف داخلی بانک تأکید کرد.

 مسعود خاتونی در جلسه هم‌اندیشی با مدیر امور و رؤسای ادارات امور شعب تهران که به میزبانی اداره امور شعب شرق برگزار شد، ضمن بررسی آخرین وضعیت بانک، برنامه‌ریزی منظم برای جذب منابع موثر پایدار و ارزان قیمت را خواستار شد.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در جهت کاهش مطالبات معوق بانک، به تشریح سیاست‌های اصلی سازمان پرداخت و بر لزومتلاش همه کارکنان بانک ملّی ایران برای رسیدن به اهداف عالی بانک و حفظ عزّت و اقتدار آن تاکید کرد.

وی معرفی خدمات الکترونیک و گسترش آن را لازمه‌ فعالیت‌های روزمره کارکنان برشمرد و اشاعه فرهنگ استفاده از بانکداری دیجیتال را اجتناب ناپذیر خواند.

در این جلسه، اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران نیز حمایت از شرکت‌های تولیدی و صنعتی را یکی از اولویت‌های مهم بانک در سال جاری عنوان کرد و در ادامه ضمن بررسی وضعیت ادارات امور شعب تهران، به بیان مشکلات و مسائل موجود پرداخت.

در این نشست ،رؤسای ادارات امور شعب تهران نیز آخرین وضعیت عملکردی خود را تشریح کردند.

 

خدمت ارزنده بانک ملی ایران برای دارندگان ارز

دارندگان ارز می توانند با سپرده ارزی بانک ملی ایران علاوه بر بهره مندی از سود سپرده گذاری به صورت ارزی، در صورت نیاز سپرده خود را پیش از سر رسید برداشت کنند.

 سپرده ارزی بانک ملی ایران این امکان را فراهم کرده است تا ضمن بهره مندی از یک صندوق مطمئن برای نگهداری ارز خود، با سود مناسب ارزی، ارزش دارایی خود را حفظ کنید.

با افتتاح این سپرده که روشی مطمئن برای مصون ماندن از نوسانات بازار ارز نیز محسوب می شود، سپرده گذاران می توانند هر زمان که بخواهند اصل و سود سپرده خود را به همان اسکناس تودیعی دریافت کنند.

سپرده گذاری ارزی بانک ملی ایران در مقاطع زمانی یک ماهه، دو ماهه، سه ماهه، شش ماهه، نه ماهه و یکساله به ارزهای مختلف افتتاح می شود و سپرده های مذکور پس از انقضای تاریخ سررسید با درخواست صاحب سپرده قابل تمدید خواهند بود.

حداقل مبلغ برای سپرده مدت دار ارزی معادل یک هزار دلار بوده و شرایط عمومی برای این حساب ها همانند افتتاح حساب ریالی است.

اکنون 374 شعبه ارزی بانک ملی ایران آماده پذیرش وجوه ارزی مشتریان برای سپرده گذاری در چارچوب قوانین و مقررات ارزی کشور است و مشتریان و دارندگان ارزهای دلار و یورو می‌توانند به شعب ارزی بانک در سراسر کشور مراجعه و وجوه ارزی خود را به صورت اسکناس نزد بانک سپرده‌گذاری کنند.

همچنین شعب ارزی بانک ملی ایران آمادگی دارند با استفاده از شبکه وسیع شعب و واحدهای خارج از کشور، نسبت به انتقال و انجام حواله‌های ارزی مشتریان اقدام کنند.

مشتریان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به شعب ارزی این بانک مراجعه کنند.

بازدید اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران از کارخانه تولیدی کابل سینا

برات کریمی و محمود شایان اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران از کارخانه تولیدی کابل سینا شهرک صنعتی مامونیه ساوه استان مرکزی بازدید کردند.

 در این بازدید که مدیران امور اعتباری و امور مستقل بانک و رییس شعبه مرکزی تهران نیز حضور داشتند، گزارشی از روند توسعه این کارخانه نیز ارایه شد.

فاز یک توسعه کارخانه کابل سینا با آغاز فرآیند عمرانی در زمینی به مساحت 15 هکتار و زیربنای 40 هزار متر مربع سالن تولیدی و همچنین ساخت کارخانه گرانول سازی سینای ساوه با سرمایه گذاری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال از فروردین ماه 1394 آغاز و پس از نصب و راه اندازی ماشین آلات جدید رونمایی شد.

کارخانه کابل سینا از مجموعه واحدهای تولیدی داخلی است که بانک ملی ایران برای حفظ اشتغال و تداوم تولید آن، در فاز توسعه ای کارخانه نقش کلیدی به عنوان حامی مالی داشته است.

همچنین در پایان اعضای هیات مدیره بانک ضمن بازدید از کارخانه، بر حمایت از صنایع زیرساختی کشور تاکید کردند.

با «بله دانی» جایزه ببر!

 با شرکت در دومین دوره مسابقه اینستاگرامی«بله»، یکی از برندگان خوش شانس جوایز این مسابقه باشید.

 «بله دانی» مسابقه ای است که «بله» برای کاربرانش در صفحه اینستاگرام خود ترتیب داده است و علاقه مندان برای شرکت در دومین دور آن می توانند به قسمت استوری در صفحه اینستاگرام بله بروند و با پاسخ به سه سوال صحیح از پنج سؤال وارد قرعه‌کشی ۳۰۰ هزارتومنی آن شوند.

این قرعه کشی هفته بعد انجام و برندگان مسابقه مشخص خواهند شد.

همچنین برای اطلاع از دیگر مسابقات و جشنواره ها می توانید به آدرس صفحه اینستاگرام  https://instagram.com/_u/balemessenger مراجعه و آن را فالو کنید.

راهیابی تیم ملی هندبال ساحلی به مسابقات جهانی با حضور کارمند بانک ملی ایران

تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان با کسب مقام سومی در مسابقات آسیایی با حضور مسعود محسنی از کارکنان اداره امور شعب استان مازندران بانک ملی ایران به مسابقات قهرمانی جهان راه یافت.

 این تیم در هفتمین دوره رقابت‌های قهرمانی هندبال ساحلی آسیا در وی های چین با پیروزی مقابل ویتنام به مقام سوم آسیا رسید و مجوز حضور در رقابت‌های جهانی2020 ایتالیا را کسب کرد.

لازم به ذکر است، مسعود محسنی از کارکنان اداره امور شعب استان مازندران بانک ملی ایران (حوزه نوشهر)، به عنوان یکی از اعضای  تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان از افتخارآفرینان این دوره از مسابقات بود.

 

برگزاری همایش بررسی عملکرد سه ماهه شعب مستقل بانک ملی ایران

 

همایش بررسی عملکرد سه ماهه شعب مستقل بانک ملی ایران امروز چهارشنبه 12 تیر ماه با حضور ناصر شاهباز عضو هیات مدیره بانک، حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل، محمدی رییس اداره کل حسابداری و بودجه، موسوی رییس اداره کل مدیریت استراتژیک و روسای شعب مستقل در شعبه مرکزی برگزار شد.

عضو هیات مدیره در این همایش ضمن بررسی و تبادل نظر در خصوص شاخص های عملکردی شعب بر اهمیت منابع ارزان قیمت در پرتفوی سپرده ای بانک و راهکارهای عملی جهت کسب درآمدهای کارمزدی و در نهایت سودآوری بانک تاکید کرد.

وی همچنین بر گردش شغلی مناسب و لزوم جانشین پروری و انتقال تجربیات و فراهم آوری زمینه ارتقای شغلی به منظور ایجاد انگیزه در کارکنان مستعد تاکید کرد.

همچنین مدیر امور شعب مستقل بانک نیز با اشاره به عملکرد سه ماهه ابتدایی سال 98 این شعب اظهار کرد: شعب مستقل در بازه زمانی مذکور در تمامی شاخص ها بهبود قابل توجهی را تجربه کرده اند.

حمید مومنی افزود: در این شعب، مطالبات معوق به میزان چهار درصد و NPL به میزان یک درصد کاهش و در مجموع چهار سپرده اصلی نیز بیش از شش درصد رشد داشته اند.

در پایان از عملکرد شعب مستقل سعدی، میرداماد و فردوسی به عنوان شعب برتر در سه ماه ابتدای امسال تقدیر به عمل آمد.

 

 

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: