بانکداری سازمانی بانک ملی ایران با بام سازمانی

بام سازمانی بانک ملی ایران این فرصت را فراهم کرده است تا خدمات بانکداری اینترنتی به صورت ویژه تر در اختیار سازمان های بزرگ و هلدینگ ها قرار گیرد.

  • ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۱۰:۰۸:۰۰
  • 8654

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ارایه خدمات و سرویس های خاص نرم افزاری به مشتریان و سازمان های بزرگ از اهمیت بالایی برای این بانک برخوردار بوده و از این رو بانکداری سازمانی این بانک تحت عنوان بام سازمانی به عنوان پل ارتباطی میان سازمان های مختلف و بانک ایجاد شده است.

بام سازمانی امکان تعریف ساختار سازمانی و زیر سازمان، تقسیم وجوه و واریز حقوق، تعریف گروه حساب، تعریف حساب های سازمان، تعیین سقف انتقال پول برای شرکت، گزارش صورتحساب، گزارش ریز تراکنش، صورتحساب تلفیقی، گزارش های تحلیلی و مقایسه ای و مدیریت کاربران و سطوح دسترسی را فراهم کرده است.

همچنین امکان تعریف قوانین دسترسی برای تراکنش های سازمان به صورت درختی، تعریف مشتریان سازمان و تهیه گزارش های خاص بر اساس مشتری، ثبت و مدیریت دستور پرداخت آنی، تسهیم وجوه، مدیریت درخواست های بانکی، تعریف فرآیندهای تایید، گزارش گیری از تراکنش ها بر اساس وضعیت پرداخت، ارایه سرویس های بانکداری به صورت وب سرویس بر اساس سطوح دسترسی هر کاربر، تعریف کاربران با نقش های سازمانی متفاوت و امکان ارتباط با سامانه های داخلی سازمان ها از دیگر قابلیت های بام سازمانی است.

لینک بام سازمانی بر روی سایت اصلی بانک به آدرس www.bmi.ir نیز قرار گرفته است.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: