دریافت لوح تقدیر و تندیس برنز جایزه بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد توسط بانک ملی ایران

در نهمین کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، لوح تقدیر و تندیس برنز جایزه بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد به بانک ملی ایران رسید.

  • ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۸:۱۷:۰۰
  • 2033

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، اختتامیه این کنفرانس با حضور و سخنرانی دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و جمعی از مسوولان در دانشگاه الزهرا برگزار شد. 

در این مراسم پس از قرائت بیانیه پایانی، لوح سپاس و تندیس های نهمین کنفرانس بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی به سازمان های برتر اهدا شد. 

بر این اساس، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران لوح تقدیر و تندیس برنز جایزه بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد را دریافت کرد.

پیاده سازی و استقرار نظام بودجه ریزی بر مبنای عملکرد؛ مدل ها، چارچوب ها و تکنیک های پیاده سازی و استقرار نظام بودجه ریزی بر مبنای عملکرد؛ راهکارها و چالش های پیاده سازی و استقرار نظام بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی؛ معرفی تجربیات موفق در استقرار بودجه ریزی بر مبنای عملکرد؛ ارزیابی بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی؛ مقایسه تطبیقی مدل های بلوغ نظام بودجه ریزی بر مبنای عملکرد؛ سنجش میزان بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی؛ نقش حسابرسی عملکرد در اجرای نظام بودجه ریزی بر مبنای عملکرد و نقش و کارکرد قوه مقننه در اجرای نظام بودجه ریزی بر مبنای عملکرد از محور های نهمین کنفرانس بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد بود که به مدت دو روز با حضور متخصصان و کارشناسان این حوزه برگزار شد. 

در روز افتتاحیه این کنفرانس، پانل تخصصی با موضوع کارگاه تجربیات پیاده‌سازی PBB در شرکت‌های دولتی و بانک‌ها برگزار شد و نماینده بانک ملی ایران نسبت به ارائه اصول و چارچوب تنظیمی تفاهمنامه بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد در بانک‌های دولتی که برای اولین بار در بانک ملی ایران طراحی و اجرا گردیده است، اقدام کرد که مورد استقبال و تقدیر اعضای پانل و شرکت‌کنندگان در کنفرانس قرار گرفت.

لازم به ذکر است سال گذشته نیز بانک ملی ایران، تندیس برنزی جایزه بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد را از هشتمین کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد دریافت کرد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: