مشارکت بانک ملی ایران در توسعه زیر ساخت های بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان

طی مراسمی یک دستگاه آمبولانس توسط بانک ملی ایران به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اهدا شد.

  • ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 12615

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، رییس اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان بانک در این مراسم گفت: بهداشت و درمان مقوله ای وسیع و گسترده است و  قطعا مشارکت دستگاه های متولی و بنگاه های اقتصادی نقش سازنده ای را در ارتقای شاخص های سلامت ایفا خواهند کرد.

وحید رضا صمدزاده افزود: بانک ملی ایران به موازات فعالیت های خود در صنعت بانکداری، نگاهی ویژه نیز به مشارکت های اجتماعی و امور عام المنفعه در سطح جامعه دارد و در این بین بیشترین تمرکز بانک در حوزه سلامت و آموزش و پرورش است.

وی اظهار کرد: در آینده ای نزدیک شاهد مشارکت بانک ملی ایران در ساخت دو پایگاه اورژانس بین جاده ای با اختصاص مبلغ دو هزار و 500 میلیارد ریال خواهیم بود.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در این مراسم با تقدیر از اقدام ارزشمند بانک ملی ایران در سیستان و بلوچستان گفت: آمبولانس اهدایی ماحصل مسئولیت پذیری و توجه ویژه مدیران بانک ملی ایران در قبال سلامت مردم استان است.

سید محمد هاشمی شهری افزود: خرید و تجهیز این آمبولانس به امکانات پیشرفته امدادی بالغ بر 400 میلیون تومان هزینه در بر داشته که تماما از سوی اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان پرداخت شده است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، این آمبولانس که مجهز به تجهیزات آی سی یو سیار (Mobile ICU ) است، به جابجایی و حمل و نقل بیماران نیازمند به مراقبت های ویژه کمک خواهد کرد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: