بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از چند پروژه صنعتی استان قم

ناصر شاهباز عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در راس هیاتی طی سفر به استان قم از چند شعبه بانک و همچنین چند پروژه صنعتی این استان بازدید کرد.

  • ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 10883

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این سفر که باهدف بررسی عملکرد سال 96 اداره امور شعب استان قم انجام شد، ناصر شاهباز ضمن بازدید از شعب حجتیه، عماریاسر و آزادی بانک با همکاران این شعب دیدار و گفت و گو کرد.
در ادامه از پروژه نیمه تمام مجتمع سالاریه قم نیز بازدید شد و کارفرمای این پروژه توضیحاتی درباره مراحل ساخت و اجرای پروژه ارائه کرد. همچنین در این سفر عضو هیات مدیره و هیات همراه از گروه شیمیایی ثنا نیز بازدید کردند.
هلدینگ ثنا مجموعه ای از چندین شرکت در مساحت حدود 168هزار مترمربع است که بیش از ۷۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است. این هلدینگ با تولید انواع چسب با برندهای مختلف و همچنین چند نوع محصول، از خروج بیش از ۲۰۰ میلیون دلار ارز جلوگیری می کند و در زمینه تولید چسب، از برندهای برتر کشور محسوب و برخی از تولیدات آن نیز صادر می شود.
‎شاهباز در جلسه مشترک با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گروه شیمایی ثنا، ضمن تقدیر از مدیران این شرکت گفت: یکی از برنامه های مدیران بانک در بازدید از استان ها، حضور در مراکز و شرکت های بزرگ است تا از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفته و از درخواست هایشان از شبکه بانکی اطلاع یابیم.
وی با بیان اینکه بانک ملی ایران با بهره گیری از منابع مالی مناسب به عنوان همراه مطمئن در خدمت تولیدکنندگان است، از آمادگی این بانک جهت تامین منابع مالی در طرح توسعه شرکت، ارایه تسهیلات خرید دین و سایر تسهیلات مورد نیاز خبر داد.
اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک نیز اظهار کرد: بانک ملی ایران آمادگی دارد یک خط اعتباری و بسته ویژه ای برای رفع نیازهای مالی این هلدینگ در کمترین زمان ممکن ارایه کند.
در ادامه صادق زاده رییس اداره امور شعب استان قم نیز ضمن تشکر از عملکرد مدیران شرکت ثنا، بر حمایت بانک ملی ایران از توسعه واحدهای تولیدی استان قم تاکید کرد.
در پایان نیز آقاجانی مدیرعامل گروه شیمیایی ثنا ضمن تشکر از حضور مدیران ارشد بانک در این شرکت اظهار کرد: کارکنان بانک ملی ایران از خدوم ترین کارکنان شبکه بانکی هستند و همکاری با این بانک مایه افتخار است.
در ادامه این سفر هم جلسه بررسی عملکرد اداره امور شعب استان در سال 96 با حضور عضو هیات مدیره بانک و همراهان، روسای شعب، کارشناسان و روسای دوایر ستادی اداره امور شعب استان قم برگزار شد.
‎شاهباز ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، بازدید از اداره امور شعب استان قم و سه شعبه تابعه و گروه صنعتی ثنا را بسیار مفید ‎ارزیابی کرد و توجه و سرکشی بیشتر به مشتریان اعتباری را خواستار شد.
‎عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه اداره امور
‎شعب استان قم ظرفیت قرارگیری در میان ١٠ استان برتر در سال جاری را دارد، گفت: افزایش روند رشد منابع به ویژه منابع جاری و قرض الحسنه، کسب کارمزد در ‎بخش ریال و ارز، افزایش تسهیلات اعتباری، بازاریابی هدفمند و تعیین تکلیف املاک مازاد بانک می تواند سبب کاهش هزینه ها و افزایش سودآوری استان شود.
اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک نیز با تاکید بر لزوم توسعه بانکداری الکترونیک، توجه ویژه در سال جدید به سود آوری شعب و تشکیل اتاق فکر در ستاد با استفاده از نیروهای مستعد شعب، اهمیت توجه به پرداخت تسهیلات در بخش رونق تولید، تسهیلات اعتباری و برقراری ارتباط با صنعتگران و رفع مشکل آنها در بخش تامین منابع مالی را یادآور شد.
در ادامه رییس اداره امور شعب استان قم نیز گزارشی از عملکرد این اداره امور در بخش های مختلف از جمله منابع، مصارف، خدمات الکترونیک و ... ارائه کرد.
برگزاری پانل پرسش و پاسخ پایان بخش این مراسم بود.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: