مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی برای ارایه عملکرد مثبت باید به توانمندی های روز مجهز باشد

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اهمیت جایگاه و نقش روابط عمومی گفت: بانک ملی ایران با 90 سال قدمت، زمانی می تواند در جایگاه واقعی خود قرار گیرد که روابط عمومی، محصولات و خدمات آن را به نحو مطلوب معرفی کند.

  • ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 7731

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در همایش روسای دوایر و کارشناسان روابط عمومی های سراسر کشور این بانک در بابلسر، بر توانایی کارکنان روابط عمومی به عنوان یکی از لازمه های موفقیت در ایجاد تعامل مثبت متقابل میان مدیران و کارکنان از سویی و همچنین بانک و مشتریان از سوی دیگر تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز هر همکار یک سخنگو، خبرنگار و تریبون به حساب می آید، افزود: امروز نوع جدید رسانه ها و سرعت بالای انتقال اطلاعات، ضرورت بهره مندی از ابزارها و رسانه های دیجیتال را بیش از پیش کرده و مسئولان روابط عمومی برای ارایه عملکرد مثبت باید به این توانمندی ها و ابزارها مجهز شوند.

حسین زاده با تاکید بر اینکه بانک ملی ایران به جهت برخورداری از تاریخچه غنی و همچنین تعداد بالای شعب، کارکنان و مشتریان، پتانسیل بسیار بالایی در بخش اطلاع رسانی دارد، اظهار کرد: روابط عمومی باید در این راستا با بهره گیری از فنون حرفه ای عرصه اطلاع رسانی و تبلیغات، توانمندی ها و قابلیت های بانک را به جامعه معرفی کند.

به گفته وی، امکانات و قابلیت های گسترده بانک ملی ایران در حال حاضر به قدری زیاد است که داشتن هر کدام از آنها برای سایر سازمان ها موجب موفقیت می شود و لذا باید برای معرفی و اطلاع رسانی جذاب این حجم از خدمات، برنامه ریزی ویژه داشت.

در ادامه این همایش نیز سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان اینکه روابط عمومی ها کلیدی ترین وظیفه در هر سازمان را عهده دار هستند، بیان کرد: در هر سازمانی اگر بزرگ ترین و برترین محصولات و خدمات هم ارایه شود اما روابط عمومی نتواند تصویرسازی مناسبی از آن داشته باشد، قطعا موفقیتی حاصل نمی شود. ضمن اینکه تصویرسازی مناسبی از برند نیز شکل نخواهد گرفت.

وی افزود: مسئول روابط عمومی باید بتواند با تمام افراد ارتباط مطلوب برقرار کرده و در بحران های مختلف به فوریت، خروجی مناسبی بر اساس تصمیمات جمعی و اتاق فکر خود، ارایه دهد.

عیسی زاده با تاکید بر اینکه در جایگاه روابط عمومی نمی توان بر اساس تصمیم فردی و یا احساسی عمل کرد، ادامه داد: خرد جمعی و سرعت عمل از مهم ترین لازمه های کار روابط عمومی در عصر حاضر است.

مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه قدرت رسانه های محلی بسیار بالا بوده و تعامل مثبت و استفاده از ظرفیت آنها می تواند زنجیره اطلاع رسانی بزرگ تری را در سطح کشور فراهم آورد، ابراز کرد: شناخت دقیق محصولات و خدمات کامل بانک و رعایت قوانین و مقررات نیز برای کارکنان روابط عمومی ضروری است. همچنین خلاقیت و ایده های نو باید محور تمام تصمیمات و اقدامات روابط عمومی ها باشد.

لازم به ذکر است، در این همایش، جدیدترین مباحث درخصوص اصول و فنون مذاکره، ارتباطات و تشریفات از سوی دکتر علی محمد بیدار مغز، دکتر محمدرضا نظری و دکتر امیر فرزاد از اساتید توانمند و به نام حوزه ارتباطات ارایه شد.

برگزاری چند پانل تخصصی و پرسش و پاسخ هم با حضور مسئولان اداره کل روابط عمومی بانک از دیگر بخش های این همایش دو روزه بود.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: