بازدید سخنگوی دولت از بیمارستان بانک ملی ایران

سخنگوی دولت و معاون رییس جمهور امروز با حضور در بیمارستان بانک ملی ایران و بازدید از بخش های مختلف، ابراز امیدواری کرد بیمارستان بانک ملی ایران الگویی برای دستگاه های خدمت رسان به مردم باشد.

  • ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 8827

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدباقر نوبخت امروز ضمن حضور در بیمارستان بانک ملی ایران، از بخش های مختلف بیمارستان از جمله بخش آنژیوگرافی بازدید و از بیماران این بخش ها عیادت کرد.

وی در این بازدید با اشاره به خدمات ارزنده بیمارستان بانک ملی ایران به هموطنان اظهار کرد: بنده به مدیرعامل محترم بانک ملی ایران و رئیس بیمارستان بانک اعلام کردم که این خدمات، نمادی از مردم سالاری است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: زمانی که مردم را سالار خود بدانیم، باید به بهترین شکل آنها را تکریم کنیم و در خدمتشان باشیم. اختصاص دادن چنین فضایی در بیمارستان بانک ملی ایران برای سلامتی مردم نشان می دهد که چه نگاه احترام آمیزی به مردم داریم و امیدواریم این الگویی برای همه دستگاه هایی باشد که به نوعی مسئولیت خدمتگزاری به مردم را دارند.

نوبخت همچنین در جریان بازدید از بخش آنژیوگرافی بیمارستان بانک نیز بیان کرد: آنچه که در بازدید امروز مشاهده کردم، آراستگی و مناسب بودن محیط بیمارستان برای کارهای درمانی بود و صرف نظر از این آراستگی، آنچه که در بخش آنژیوگرافی به چشم می خورد، بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و به روز در این بخش است.

همچنین معاون رییس جمهور در این بازدید در جریان آخرین وضعیت سلامتی ناصر یمین مردوخی کردستانی پیشکسوت عرصه رسانه که مدتی است به علت بیماری در بیمارستان بانک ملی ایران بستری شده است، قرار گرفت و سلامتی ایشان را از درگاه خداوند خواستار شد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: