برگزاری همایش عملکرد ادارات امور شعب منطقه یک کشور

همایش بررسی عملکرد سال جاری و تبیین برنامه عملیاتی سال 1396 ادارات امور شعب بانک ملی ایران در منطقه یک کشور برگزار شد .

  • ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 10803
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ، همایش یک روزه ادارات امور شعب منطقه یک کشور با حضور برات کریمی و غلامرضا پناهی اعضای هیئت مدیره بانک ، حسین بارانی معاون منابع انسانی بانک و جمعی از مدیران امور ، روسا و کارشناسان ادارات کل و ادارت امور مربوطه در اصفهان برگزار شد.
در این همایش کریمی طی سخنانی با اشاره به جایگاه ویژه بانک ملی ایران در اقتصاد ایران اسلامی و اهمیت شعب منطقه یک کشور ، توجه به برنامه ریزی در بخش های مختلف بانک از جمله منابع, مصارف و بخصوص وصول مطالبات را الزامی دانست .
وی موفقیت های بانک ملی ایران را علی رغم مشکلات ، در خور توجه دانست و لزوم توجه به افزایش در آمد های غیر مشاع را خواستار شد و بر برنامه ریزی جهت تلاش هر چه بیشتر در سال آینده تاکید کرد.
همچنین در این همایش پناهی ضمن تشریح بخش هایی از نظام بانکداری بین المللی بر بومی سازی و استفاده از نقاط قوت سیستم بانکداری بین المللی تاکید و لزوم پشتیبانی از بخش های تولیدی و تدوین استراتژی های نوین بازاریابی را با توجه به پتانسیل های وسیع و نا محدود بانک ملی ایران خواستار شد.
وی در ادامه برنامه اساسی بانک ملی ایران را کمک به اقتصاد کشور دانست و گفت : برای دستیابی به رسالت اصلی بانک ، افزایش بهره وری در همه عوامل تولید از جمله نیروی انسانی، تکنولوژی و مدیریت هزینه لازم است .
عضو هیات مدیره حجم گردش نقل و انتقال وجوه ارزی در واحد های ارزی بانک ملی ایران را بالغ بر هفت میلیارد دلار اعلام و از صدور بیش از سی هزار پیام سوییفتی توسط واحد های بانک خبر داد. همچنین وی توجه به اعتبارات اسنادی و اعطای تسهیلات ارزی از منابع داخلی ارزی بانک در سال آینده را از برنامه های جناح ارزی بانک اعلام کرد .
همچنین محمدنور آزادی مدیر امور منطقه یک کشور نیز در سخنان خود ، اصول اساسی مطالبه گری و پاسخگویی در چهارچوب اختیارات تفویضی را لازمه مدیریت دانست و توجه به روندی را که بانک در سالیان متمادی تا کنون طی نموده برای تدوین برنامه ها و راهبرد های اساسی الزامی دانست.
در این همایش که مدیران امور مجلس و شعب تهران و همچنین روسای ادارات کل سرمایه انسانی ،سازمان و روش ها و خارجه  نیز حضور داشتند ، رئیس اداره امور شعب استان اصفهان گزارشی از عملکرد اداره امور شعب این استان بیان کرد و در ادامه مسئولان و کارشناسان حاضر در جلسه ، به بررسی و تبادل نظر در خصوص عملکرد بخش های مربوطه پرداختند .
در پایان این همایش از استان های لرستان، آذربایجان غربی ، اصفهان ، البرز ، کرمانشاه و زنجان که در بخش های مختلف رتبه برتر را کسب کرده بودند تقدیر شد .
آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: