شناخت و تامین نیازهای روز مشتریان،در دستور کار بانک ملی ایران

با حضور عضو هیات مدیره بانک ،همایش بررسی عملکرد شش ماه ابتدای سال ١٣٩٧ اداره امور شعب شمال تهران بانک برگزار شد.

  • ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۸:۱۳:۰۰
  • 1960

 به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی در این همایش  که با حضور محمد نور آزادی مدیر امور شعب تهران، بهرام واقفی رئیس اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی و علی خسروی رئیس اداره امور شعب شمال تهران برگزار شد، با اشاره به ظهور کسب و کارهای جدید گفت: شناخت نیازهای روز مردم و تلاش برای کسب سهم اصلی بازار رقابتی، موجب رشد تساعدی سهام شرکت های  فعال در این زمینه شد.

وی اظهار کرد: بانک ملی ایران نیز در همین راستا شناخت و تعریف نیازهای مشتریان و کسب و کارهای جدید را در دستور کار قرار داد که از جمله آن می توان به پیام رسان بله اشاره کرد. این پیام رسان حاصل ساعت ها کار و تلاش همکاران بوده و اخیرا هم فروش ارز مورد نیاز زائران در مراسم اربعین حسینی را آغاز کرده است و همکاران باید با آشنایی کامل خدمات بانکی این پیام رسان، بتوانند در کمترین زمان نسبت به راهنمایی و رفع نیاز و مشکلات مشتریان و زائران اقدام کنند.

عضو هیات مدیره بانک در پایان این همایش پشتکار کارکنان  اداره امور شعب شمال تهران و عملکرد آقای صدری را شایسته تقدیر دانست و موفقیت این اداره امور در شاخص های مختلف را مرهون زحمات همکاران عنوان کرد.

همچنین مدیر امور شعب تهران نیز پیشرفت هر موسسه را در گرو داشتن ساختار سازمانی مناسب عنوان کرد و گفت: رعایت اخلاق سازمانی، رفتار سازمانی و سلسله مراتب اداری از مهمترین عوامل برای ایجاد ساختار سازمانی مستحکم هستند.

محمد نور آزادی درخصوص افزایش جذب منابع و وصول مطالبات افزود: ایجاد انگیزه بهتر در میان کارکنان قطعا با تغییر افراد میسر نخواهد شد  بلکه باید افکار همکاران را تغییر دهیم تا رشد و پویایی در سازمان را شاهد باشیم.

علی خسروی رئیس جدید اداره امور شعب شمال تهران نیز بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با همدلی، احساس مسئولیت و تلاش جمعی، در پایان سال رتبه یک کشوری را در شاخص های جذب منابع ارزان قیمت، وصول مطالبات، در آمدهای کارمزدی، صدورضمانتنامه ها، خدمات اعتبار اسنادی صادراتی و وارداتی، خدمات الکترونیک (خودپرداز، کانون جوانه ها، کارت هدیه، بام و...) که از مهمترین شاخص های تاثیرگذار در رشد شعب هستند، کسب کنیم.

 

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: