بازدید دانش آموزان از موزه بانک ملّی ایران در هفته کودک

100 نفر از دانش آموزان، معلمان و مسئولان دو مدرسه شهدای موتلفه و مهرآسای تهران، همزمان با هفته کودک از موزه بانک ملی ایران بازدید کردند.

  • ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ ۱۴:۵۹:۰۰
  • 3939

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بازدید شامل بخش هایی چون آشنایی با تاریخچه پول و سکه، روش های تهیه و چاپ اسکناس، تاریخچه ایران به روایت سکه ها، تاریخچه بانکداری، اسکناس و بانک ملی ایران و نیز آشنایی با برنامه های کانون جوانه های بانک ملی ایران بود.

برگزاری کارگاه نقاشی، ساخت اسکناس و سکه، قصه گویی، آشنایی با ادوات، آشنایی با تاریخ دوره صفویه و نیز برپایی ایستگاه عکاسی با زره و ادوات جنگی آن دوران نیز از دیگر برنامه های تعاملی و آموزشی برای این دانش آموزان بود که مورد استقبال آنها قرار گرفت.


موزه بانک ملی ایران در برنامه جدید خود، افزایش ارتباط با کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور را به منظور ارتقای سواد موزه ای و آشنایی آنها با تاریخ و میراث فرهنگی کشور، در دستور کار خود قرار داده و بر این اساس تا کنون به مناسبت ها و در دوره های مختلف، جمع های متعددی از دانش آموزان در موزه بانک حضور یافته اند.

پیش از این، موزه این بانک به‌ منظور اقدامات انجام شده در شاخص‌های کودک و نوجوان، اعمال استانداردهای فنی و توسعه فیزیکی در سال ۱۳۹۶ به‌عنوان موزه برگزیده در میان موزه‌های متوسط کشور انتخاب شده بود.

موزه بانک ملی ایران در خیابان فردوسی تهران روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13 تا 17 میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی است. شماره تلفن های 60994034، 60994035 و 60994037 نیز به منظور هماهنگی بازدید دانش آموزان از سوی مدارس در نظر گرفته شده است.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: