مشتری، سرمایه اصلی بانک ملّی ایران است

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که ساختمان ها و امکانات فیزیکی، ابزارهایی برای خدمت رسانی به مشتریان هستند، گفت: سرمایه اصلی بانک، مشتری است، چرا که اگر مشتری وجود نداشته باشد، فعالیت بانک متوقف خواهد شد.

  • ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ ۰۸:۴۵:۰۰
  • 3027

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده با بیان این که سامانه بازرسی سیستمی در این بانک، همه شعب را به صورت لحظه ای رصد می کند، گفت: اقدامات کنترلی دقیقی در بانک ملی ایران جریان دارد تا تراکنش های مشکوک در لحظه شناسایی شوند.

به گفته وی، علاوه بر این روش، عملکرد شعب در میان مدت و بلند مدت نیز به صورت دوره ای بررسی و تحلیل می شوند، بنابراین سود و زیان شعب به طور دقیق و تک به تک قابل شناسایی است.

حسین زاده با اشاره به رقابتی شدن بازار پول و سرمایه، اظهار کرد: در شرایط کنونی، حفظ مشتری برای بانک در اولویت است، اما این نباید به تخطی از قوانین و مقررات جاری نظام بانکی منجر شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که مشتریان نظام بانکی امروز حاضر نیستند سرمایه خود را با ریسک های غیرقابل جبران به خطر بیاندازند، گفت: آنها به دنبال حفظ امنیت دارایی خود همراه با کسب سود معقول، منطقی و قانونی هستند، بنابراین بانک ملی ایران با پشتوانه 90 سال فعالیت، محل خوبی برای این سرمایه گذاری است.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: