از «ملی پلاس» تا «بله» در اخبار پربازدید این هفته بانک ملی ایران

خبر رونمایی از سوپر محصول «ملی پلاس» به زودی و تلاش شورای عالی فضای مجازی برای ارائه متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان «بله» از مهم ترین و پربازدیدترین اخبار بانک ملی ایران در هفته ای بود که گذشت.

  • ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ ۱۱:۲۷:۰۰
  • 3237

«ملی پلاس» بانک ملی ایران، انقلاب شعب در نظام بانکی

«ملی پلاس» بانک ملی ایران، انقلاب شعب در نظام بانکی مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: پس از ارائه سوپر محصولاتی مانند سامانه «بام»، پیام رسان «بله» و اپلیکیشن «60»، بانک ملی ایران به زودی سوپر محصول دیگری با عنوان «ملی پلاس» را رونمایی خواهد کرد.

 به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد رضا حسین زاده با بیان این که اکنون 90 سال از تاسیس نخستین شعبه این بانک گذشته است، افزود: با این حال سیر تحول در بانک ملی ایران هرگز متوقف نشده و در همین راستا به زودی شعبی از بانک افتتاح خواهند شد که در کشور بی نظیر و در دنیا کم نظیرند.

وی اظهار کرد: این شعب که تحت عنوان «ملی پلاس» راه اندازی خواهند شد، امکاناتی منحصر به فرد برای مشتریان به همراه خواهند داشت.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که شعب «ملی پلاس» تمام الکترونیک و بدون حضور بانکدار اداره می شوند، ادامه داد: در برخی از این شعب، رباتی وجود دارد که به زبان فارسی با مشتری ارتباط برقرار کرده و خدمات لازم را ارائه می دهد.

وی افزود: در نوع دوم شعب «ملی پلاس»، چیدمان بسیار جدیدی پیاده سازی شده که برای «نوجوانان» و «جوانان» بسیار جذاب خواهد بود.

به گفته حسین زاده، مشتریان بانک ملی ایران با آغاز به کار شعب «ملی پلاس» تحولی ساختاری و خیره کننده را مشاهده خواهند کرد؛ اقدامی که حتی در نظام بانکی می تواند انقلاب ایجاد کند.

تلاش شورای عالی فضای مجازی برای ارائه متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان «بله»

دبیر شورای عالی فضای مجازی از تلاش برای ارائه متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان «بله» خبر داد.

ابوالحسن فیروزآبادی که در برنامه «10:10 دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان حضور یافته بود، با تاکید بر این که نباید فضای انحصار در پیام رسان های داخلی ایجاد شود، گفت: باید در کنار پیام رسان های داخلی دارای مخاطب بالا، چند پیام رسان با کاربردهای خاص نیز وجود داشته باشد.

وی افزود: در مرکز ملی فضای مجازی تلاش بر این است که این کاربردها تعریف و به عنوان مثال خدمات بانکی روی پیام رسان «بله» متمرکز شود.

«بله» یک پیام رسان داخلی با قابلیت انجام عملیات های بانکی مانند خرید شارژ، پرداخت قبض، کارت به کارت و ... که با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته است.

تشریح مشخصات تمبرها و سکه های یادبود نود سالگی بانک ملّی ایران

تشریح مشخصات تمبرها و سکه های یادبود نود سالگی بانک ملّی ایران همزمان با نودمین سالگرد تاسیس بانک ملی ایران، از تمبرها و سکه های یادبود این رویداد رونمایی شد.

چهار قطعه تمبر یادبود این سالگرد منقش به عکس شعبه بازار تهران، ایوان جنوبی موزه بانک، شعبه تبریز و آرم نود سالگی بانک ملی ایران است. این تمبرها با قیمت سه هزار ریال منتشر شده است.

همچنین سه قطعه از سکه های یادبود نودمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران از جنس نقره و معرفی کننده سه خدمت «بله»، «بام» و «اپلیکیشن 60» بانک ملی ایران و قطعه چهارم نشان دهنده آرم نود سالگی است. در طراحی این نشانه با توجه به نود سالگی بانک از نقوش ایرانی استفاده شده که نمادی از قدمت و تجربه است. نوع تایپ واژه «نود سالگی» نیز برگرفته از خطوط تاریخی ایرانی است.

استفاده از فرم دایره ای شکل آرم که نشانه پویایی و حرکت است، در این نشانه سمبل خورشید را مد نظر قرار داده است و طلوع آن را تداعی می کند. در سمت راست آرم نود سالگی، ساقه درخت زیتون و در سمت چپ آن ساقه گندم دیده می شود.

پشت همه سکه ها نیز تصویری از ساختمان موزه بانک ملی ایران نقش بسته است. این بنا در دو طبقه ساخته شده است. در این تصویر، ایوان جنوبی موزه بانک با چهار ستون عظیم سنگی و سرستون های گاو شاخدار مربوط به دوره باستان و تزئینات خاص معماری هخامنشی به چشم می خورد.

خط پایان نمایشگاه «ارجان و جوبجی، جلوه‌هایی از هنر زرگری عیلام» در موزه بانک ملی ایران

نمایشگاه «ارجان و جوبجی، جلوه‌هایی از هنر زرگری عیلام» که از نهم مرداد ماه در موزه بانک ملی ایران برپا بود، به پایان رسید.

این نمایشگاه تا چهارشنبه 21 شهریور ماه بیش از 10 هزار نفر از علاقه مندان، پژوهشگران، باستان شناسان، دانشجویان و فرهنگ دوستان را به موزه بانک ملی ایران آورد.

این نمایشگاه دومین همکاری مشترک موزه بانک ملی ایران و موزه ملی ایران با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بود.

59 قطعه زرین کشف شده در محوطه باستانی ارجان و جوبجی مربوط به جنوب شرقی استان خوزستان از جمله حلقه، بازوبند، گوشواره، دکمه و دستبند زرین، صفحه تزیینی، مهره طلایی و آثاری بارز از هزاره اول قبل از میلاد در این نمایشگاه به معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

بسیاری از مقامات کشوری و نیز سفرای کشورهای خارجی مستقر در ایران، از این نمایشگاه بازدید کردند.

علاقه مندان به بازدید از موزه بانک ملی ایران می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 13 تا 17 به نشانی خیابان فردوسی، بعد از خیابان سرهنگ سخایی مراجعه کنند.

تعیین تکلیف 157 مورد از املاک مازاد بانک ملی ایران در پنج ماه ابتدای امسال

بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاست های خروج از بنگاه داری بانک ها، تعداد 157 مورد از املاک و شرکت های مازاد تملیکی خود را تعیین تکلیف کرده است.

 در مدت مذکور تعداد 81 مورد مزایده برگزار شد که 116 مورد از املاک بانک در این مزایده ها به فروش رسیده اند.

همچنین 18 مورد از املاک از طریق مذاکره و 23 مورد از طریق اقاله تعیین تکلیف شدند که ارزش ریالی این املاک در مجموع به 891 میلیارد و 343 میلیون ریال می رسد.

همچنین طی سه سال 94، 95 و 96 نیز تعداد 661 مورد از املاک مازاد بانک از طریق512 مزایده فروخته شده است که ارزش آن به پنج هزار و 609 میلیارد و 903 میلیون ریال می رسد.

لازم به ذکر است، بانک ملی ایران در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، فروش شرکت ها و املاک مازاد ملکی و تملیکی را مورد توجه قرار داده و در این بخش رتبه نخست نظام بانکی را داراست.

تنفس تازه 237 بنگاه اقتصادی با تسهیلات بانک ملّی ایران

بانک ملّی ایران در ادامه سیاست های حمایتی خود از اشتغال و تولید کشور، در پنج ماه ابتدای امسال 237 فقره تسهیلات به بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط پرداخت کرد.

حمایت از بازار کار و کمک به چرخه تولید در بنگاه های اقتصادی از محوری ترین اولویت های این بانک در بخش تسهیلات دهی است و از این رو در پنج ماه ابتدای امسال بالغ بر دو هزار و 490 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت شده است.

بانک ملی ایران در مدت مذکور همچنین 192 میلیارد و 332 میلیون دلار تسهیلات ارزی و 40 هزار و 176 میلیارد ریال تسهیلات ریالی در مجموع 21 فقره در حوزه های صنایع انتقال آب، احداث راه آهن، نیروگاه، هتل، گازرسانی به شهرها و روستاها، خرید کشتی و...  مصوب کرده است.

همچنین در راستای اجرای سیاست های دولت مبنی بر ایجاد اشتغال پایدار، یک هزار و 706 میلیارد ریال تسهیلات در 603 فقره طی پنج ماه نخست سال جاری در حوزه برنامه اشتغال فراگیر (تبصره 18 قانون بودجه سال 1396 کل کشور) پرداخت کرده است.

بانک ملی ایران طی پنج ماه نخست امسال 93 هزار و 442 میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی برای 62 هزار و 480 پیمانکار از محل قانون بودجه سال 1396 و 37 هزار و 395 میلیارد ریال اسناد برای 214 پیمانکار از محل قانون بودجه سال 1397 و در طرح های ملی و استانی واگذار کرده است.

لازم به ذکر است، وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور تسویه بدهی مسجل دولت به پیمانکاران غیردولتی نسبت به واگذاری اسناد خزانه اسلامی اقدام می کند که بخشی از این واگذاری ها از طریق شعب منتخب بانک ملی ایران انجام می شوند.

با صندوق اجاره ای بانک ملّی ایران، شب ها راحت بخوابید!

کسانی که کالاهای با ارزشی مانند طلا و سکه دارند و به دنبال پیدا کردن راهی برای افزایش سطح امنیت این دارایی ها هستند، می توانند از پیشنهاد ویژه بانک ملی ایران استفاده کنند.

نگهداری اموال و اشیای گران قیمت به روش های سنتی ممکن است مخاطراتی به همراه داشته باشد، اما استفاده از روش های مدرن، اطمینان خاطر جدی برای صاحبان این اموال خواهد داشت.

بانک ملی ایران، به کارگیری صندوق های اجاره ای را به مشتریان خود پیشنهاد می کند.

صندوق های اجاره ای این امکان را به مشتریان می دهند که با استفاده از یک فضای امن و مطمئن، اموال خود را نه تنها در مقابل سرقت، بلکه در مقابل خطرات دیگری چون آتش سوزی حفظ کنند.

دسترسی به صندوق های اجاره ای بانک ملی ایران بسیار ساده است و امنیت آنها توسط بزرگترین بانک کشور تضمین می شود.

مشتریان می توانند برای اطلاع از شعب دارای صندوق اجاره ای به قسمت صندوق اجاره ای در بخش خدمات بانکی سایت بانک ملی ایران مراجعه کنند.

از آنجا که این صندوق ها دارای ظرفیت محدود بوده و تقاضا برای دریافت آنها بالاست، بنابراین شعب طبق ضوابطی خاص از جمله داشتن حساب بانکی در آن شعبه، صندوق ها را واگذار می کنند که مشتریان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به شعب مراجعه کنند.

معارفه سرپرست اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی بانک ملی ایران

مراسم تودیع رئیس سابق و معارفه سرپرست اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی بانک ملی ایران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور محمود شایان عضو هیات مدیره، حبیب الله رشید ارده معاون منابع انسانی، حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک و جمعی از مدیران استانی و صنعتگران فعال استان برگزار شد، از محمد سلطانی رئیس سابق اداره امور شعب استان که به توفیق بازنشستگی نائل شد تقدیر و عادل غلامی به عنوان سرپرست این اداره امور شعب معرفی گردید.

عضو هیات مدیره بانک در این مراسم با بیان این که نسبت معوقات به تسهیلات پرداختی اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی از حد متوسط کمتر است، گفت: از این که صنعتگران استان به بازپرداخت به موقع تسهیلات دریافتی متعهدند، خوشحالیم.

محمود شایان اظهار کرد: بهداشت اعتباری در بانک ملی ایران به شدت پیگیری می شود و این نیز در گروی همکاری جدی ادارات امور شعب است.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به اینکه دشمنان پس از جنگ تحمیلی و اعمال توطئه های سیاسی، سعی دارند از طریق فشار اقتصادی علیه کشور ما به اهداف خود برسند، گفت: با توجه به ظرفیت های کشور می توانیم این شرایط را پشت سر بگذاریم.

شایان با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی برای تامین منابع واحدهای تولیدی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: دشمن در کنار جنگ اقتصادی از طریق جنگ روانی درصدد ایجاد نارضایتی در جامعه است و کارکنان شعب با توجه به اینکه رابطه مستقیم با مردم دارند، باید تکریم مشتریان را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

مدیر امور شعب منطقه یک بانک ملی ایران هم در این مراسم با بیان اینکه بانک ها واسط وجوه هستند، گفت: 90 درصد تامین مالی کشور توسط بانک هاست و از این میزان هم حجم عمده ای توسط بانک ملی ایران انجام می شود.

حمیدرضا فتحی بیرانوند در ادامه بر لزوم حمایت بانک ملی ایران از مردم با توجه به شرایط خاص اقتصادی تاکید کرد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران و هیات همراه همچنین از شعبه فلکه تختی تبریز بازدید کردند.

«بام» شماره کارت شما را حفظ است!

مشتریان بانک ملی ایران که به هر دلیلی ملی کارت خود را تعویض می کنند، با این سوال مواجهند که پس از تغییر شماره کارت، نحوه استفاده آنها از سامانه «بام» چگونه خواهد بود؟

ملی کارت ها تاریخ انقضا دارند و با گذر از این تاریخ، استفاده از آنها ممکن نخواهد بود.

از سوی دیگر ملی کارت ها مانند هر کارت مغناطیسی دیگر ممکن است به دلایل متعدد مانند قرار گرفتن در معرض حرارت شدید، خمیدگی، خراشیدگی و ... کارایی خود را از دست بدهند. حتی ممکن است ملی کارت مشتری مفقود شود.

در چنین شرایطی، مشتری با مراجعه به شعب یا کیوسک های بانک ملی ایران، ملی کارت جدیدی دریافت می کند که ممکن است شماره آن با شماره ملی کارت پیشین متفاوت باشد.

سامانه «بام» بانک ملی ایران گرچه اطلاعات شماره حساب مشتریان را دارد، اما امکاناتی مانند کارت به کارت و دریافت مانده کارت نیز در آن وجود دارد.

با این حال مشتریانی که به هر دلیلی ملی کارت خود را تعویض کرده اند، باید بدانند که سامانه «بام» هوشمند است و به صورت خودکار بین سه تا هفت روز پس از تغییر ملی کارت، شماره کارت جدید متصل به حساب را ثبت خواهد کرد.

طی دوره گذار از شماره کارت قدیم به شماره کارت جدید، مشتری امکان استفاده از سامانه «بام» را با شماره حساب خواهد داشت.

کمک تسهیلاتی بانک ملی ایران به رونق بخش های اقتصادی کشور

بانک ملی ایران با نگاه حمایتی به بخش های اقتصادی، در پنج ماه ابتدای سال جاری بیش از 345 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

در مدت مذکور بخش صنعت و معدن سهم قابل توجهی را از مجموع تسهیلات پرداختی این بانک به خود اختصاص داده به طوری که بالغ بر 12 هزار و 311 فقره تسهیلات به این بخش پرداخت شده که ارزش ریالی این تسهیلات به 48 هزار و 278 میلیارد ریال می رسد.

همچنین از ابتدای امسال تا پایان مردادماه، تعداد 22 هزار و 744 فقره تسهیلات به ارزش 10 هزار و 633 میلیارد ریال به بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی و تعداد 35 هزار و 606 فقره تسهیلات به ارزش هفت هزار و 813 میلیارد ریال به بخش مسکن و ساختمان اختصاص یافته است.

همچنین سهم بخش بازرگانی از کل تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران به بخش های مختلف اقتصادی کشور طی این مدت، 50 هزار و 791 فقره به ارزش 30 هزار و 102 میلیارد ریال بوده است.

در پنج ماه ابتدای امسال، تعداد 274 فقره تسهیلات به ارزش دو هزار و 727 میلیارد ریال به بخش صادرات و 639 هزار و 334 فقره تسهیلات به ارزش 246 هزار و 27 میلیارد ریال به بخش خدمات اختصاص یافته است.

گفتنی است، در مجموع 761 هزار و  60 فقره تسهیلات به ارزش 345 هزار و 579 میلیارد ریال در پنج ماه ابتدای امسال توسط بانک ملی ایران به بخش های مختلف اقتصادی پرداخت شده است.

افتتاح خط تولید لوله های فولادی اسپیرال با حضور مدیران بانک ملی ایران

خط تولید لوله های فولادی اسپیرال کارخانه لوله و پوشش سلفچگان با حضور عضو هیات مدیره بانک ملی ایران افتتاح شد.

در بازدید محمود شایان عضو هیات مدیره بانک از کارخانه لوله و پوشش سلفچگان قم که به همراه مدیران بخش اعتباری، مدیر امور شعب تهران و مسئولان اداره امور شعب شمال تهران انجام شد، ضمن افتتاح و راه اندازی خط تولید لوله های فولادی اسپیرال، مسائل و راهکارهای تامین مالی و اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به این واحدهای تولیدی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این دیدار مدیران این کارخانه نیز به بیان نظرات و خواسته‌های خود پرداختند.

گفتنی است، خط تولید لوله های اسپیرال با ظرفیت 200 هزار تن در سال در مجموع فرصت شغلی مستقیم برای 70 نفر ایجاد کرده است که این مهم برای کاهش نرخ بیکاری در استان قم بسیار مهم است.

بانک ملی ایران به بیش از 123 هزار نفر تسهیلات ازدواج پرداخت کرد

بانک ملی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه بیش از 123 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوج های جوان پرداخت کرده است.

این بانک در حمایت از ازدواج جوانان در پنج ماه ابتدای امسال تعداد 123 هزار و 123 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش بیش از 19 هزار و 218 میلیارد ریال تخصیص داده است.

بانک ملی ایران از ابتدای مردادماه سال گذشته تا پایان خردادماه سال جاری و در یک سال دولت دوازدهم نیز تعداد 214 هزار و 688 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به ارزش 25 هزار و 381 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

همچنین این بانک در طرح ضربتی ازدواج سال گذشته، بیشترین سهم از کل تسهیلات پرداخت شده قرض الحسنه ازدواج را کسب کرد و از این رو مورد تقدیر بانک مرکزی قرار گرفت.

سقف تسهیلات ازدواج در سال 96 مبلغ 10 میلیون تومان برای هر یک از زوجین با مدت بازپرداخت 48 ماه، اقساط مساوی و نرخ کارمزد 4 درصد بود.

سقف این تسهیلات در سال 97 به منظور حمایت از ازدواج جوانان و بر اساس ابلاغ بانک مرکزی به 15 میلیون تومان برای هر یک از زوجین با دوره بازپرداخت 60 ماهه و نرخ کارمزد 4 درصد افزایش یافت که پرداخت آن بلافاصله در تمامی شعب بانک ملی ایران کلید خورد.

لازم به ذکر است، به هر یک از متقاضیان صرفا یک مرتبه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تعلق می گیرد و متقاضیان به مدت دو سال (24 ماه) از تاریخ عقد، می توانند برای دریافت تسهیلات مذکور اقدام کنند.

راه اندازی یک پروژه ملّی با تسهیلات بانک ملی ایران

شرکت سیمان مند دشتی بوشهر که به عنوان یک پروژه ملی از فروردین ماه امسال با تسهیلات بانک ملی ایران راه اندازی شده، نقش موثری در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی استان بوشهر و اشتغالزایی در این استان داشته است.

این بانک که به عنوان حامی و بازوی اصلی دولت در طرح های اشتغالزای کشور همواره حمایت از بازار کار و بنگاه های اقتصادی را مورد توجه قرار داده است، در سال گذشته تامین مالی ساخت و بهره برداری از کارخانه سیمان مند دشتی را در دستور کار قرار داد و از محل منابع داخلی مبلغ یک هزار و 240 میلیارد ریال تسهیلات ریالی و مبلغ 22 میلیون و 500 هزار یورو تسهیلات ارزی به این مجتمع بزرگ صنعتی اختصاص داد.

این واحد صنعتی یکی از طرح های ملی در کشور است و به‌ عنوان بزرگترین کارخانه تولید سیمان استان بوشهر با ظرفیت تولید 300 تن انواع سیمان و کلینکر در روز توانسته برای بیش از دو هزار و 500 نفر در استان بوشهر و شهرستان خورموج شغل ایجاد کند.

بانک ملی ایران در راستای اهداف توسعه ای با سرمایه گذاری و مشارکت در ساخت و تجهیز این واحد صنعتی؛ نقش موثری در توسعه زیر ساخت های منطقه و اشتغالزایی نیروهای جوان آن ایفا کرده است.

هم اکنون محصولات این کارخانه که با بالاترین استانداردهای جهانی تولید می شود از بنادر و اسکله های صادراتی کشور نظیراسکله پارس عسلویه، نگین بوشهر و اسکله بندر کنگان به کشور های حوزه خلیج فارس، آسیا و اروپا صادر می شود.

سرپرست اداره امور شعب استان آذربایجان غربی بانک ملی ایران معرفی شد

مراسم تودیع رئیس سابق و معارفه سرپرست اداره امور شعب استان آذربایجان غربی بانک ملی ایران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسعود خاتونی عضو هیات مدیره، حبیب الله رشید ارده معاون منابع انسانی، حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک و جمعی از مدیران ستادی و مسئولان سازمان های اجرایی استان برگزار شد، از علی اصغر اصغرزاده رئیس سابق اداره امور شعب استان تقدیر و حبیب اله غالب به عنوان سرپرست این اداره امور شعب معرفی گردید.

عضو هیات مدیره بانک در این مراسم ضمن آرزوی توفیق برای سرپرست اداره امور شعب استان آذربایجان غربی، با تاکید بر الزام رعایت بهداشت اعتباری در بانک ملی ایران گفت: افزایش نقدینگی در سیستم بانکی باید حساب شده و تحت کنترل باشد.

مسعود خاتونی با اشاره به لزوم گشایش اعتبارات اسنادی  در بانک اظهار کرد: اکنون وضعیت NPL بانک مطلوب است اما روند بهبود باید ادامه دار باشد.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به سامانه های جدید الکترونیکی بیان کرد: بانک ملی ایران خدمات ارزنده ای از قبیل بانک آفیسر، اپلیکیشن بام و پیام رسان بله به نظام بانکی عرضه کرده که می توانند بسیاری از امور مورد نیاز مشتریان را تسهیل کنند و هدف اصلی در بانک نیز همان خدمت رسانی سریع تر و آسان تر به مردم است.

همچنین حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک نیز اظهار کرد: با توجه به پتانسیل های استان آذربایجان غربی و هم مرزی آن با چهار کشور، بازار خوبی را در این منطقه شاهد هستیم که باید افزایش حداکثری سهم در این بازار و تسهیل خدمت رسانی به مشتریان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: