بازتاب گسترده خبر واگذاری املاک بانک ملی ایران در اخبار هفته ای که گذشت

طی هفته ای که گذشت، خبر فروش املاک مازاد ملکی و تملیکی بانک ملی ایران بازتاب گسترده ای داشت. با این حال ارائه خدمات تازه بانک در حوزه دیجیتال و نیز مشارکت بانک در طرح های عام المنفعه نیز جزو خبرهای مهم بانک بود.

  • ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۱۷:۱۹:۰۰
  • 2840

 


پیام مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت هفته دولت

 

مدیرعامل بانک ملی ایران همزمان با هفته دولت، پیامی منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، متن پیام دکتر محمد رضا حسین زاده به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

هفته دولت، فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام اسلامی به آحاد مردم است.

بانک ملی ایران به عنوان یک نهاد باسابقه، قدرتمند، پرمخاطب و تاثیرگذار در کشور، بخش قابل توجهی از بار مسئولیت های اقتصادی دولت را بر دوش گرفته است.

اقدامات مهمی مانند توزیع ارز و سکه به منظور کنترل وضعیت بازار به نیابت از بانک مرکزی و با عاملیت بانک ملی ایران انجام می شود.

بسیاری از آزادراه ها در کشور با تامین مالی بانک ملی ایران احداث شده است، بسیاری از طرح های زیربنایی مانند پتروشیمی ها، کارخانه های فولاد، تولیدکنندگان بزرگ و کوچک با تسهیلات بانک ملی ایران بنا شده اند.

از سوی دیگر، هر سال میلیاردها تومان از منابع بانک ملی ایران به صورت تسهیلات کوتاه و بلندمدت به عموم مردم تخصیص یافته تا گره های کوچک و بزرگ زندگی آنها را بگشاید. در بسیاری موارد نیز منابع بانک ملی ایران در قالب مسئولیت اجتماعی هزینه شده که از جمله آنها می توان به مدرسه سازی، ساخت مراکز درمانی و بهداشتی، کمک به آسیب دیدگان از بلایای طبیعی و ... تخصیص یافته است.

بانک ملی ایران برآمده از بطن مردم است؛ سرمایه اولیه تاسیس آن را مردم پرداخته اند و اکنون نیز سرمایه ای جز مردم ندارد.

تلاش مدیران بانک ملی ایران در طول تاریخ، خدمت به مردم و کشور بوده و همین رویه برای سربلندی ایران و مردم ایران ادامه خواهد یافت.

اینجانب فرارسیدن هفته دولت که اساس آن گرامیداشت دو شهید راه خدمت به مردم و کشور، شهیدان رجایی و باهنر است را تبریک می گویم و توفیق ادامه دادن راه آن بزرگان را از خدای متعال خواستارم.

 

 


فروش 785 مورد از شرکت ها و املاک مازاد ملکی و تملیکی بانک ملّی ایران طی چهار سال

 

 مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر هموارسازی مسیر واگذاری شرکت ها و املاک مازاد در این بانک گفت: فروش املاک مازاد ملکی و تملیکی از اولویت های اصلی بانک ملی ایران و در راستای اجرای قانون کاهش بنگاه داری بانک هاست.

محمدرضا حسین زاده با تاکید بر اینکه واگذاری شرکت ها و املاک مازاد در راستای تأکیدات رئیس جمهور و ابلاغیه قانون کاهش 33 درصدی بنگاه داری بانک ها به صورت جدی در دستور کار بانک ملی ایران قرار دارد، تصریح کرد: بر همین اساس از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه تعداد 124 مورد از املاک مازاد ملکی و تملیکی بانک به ارزش 817 میلیارد و 445 میلیون ریال در 65 مزایده به فروش رسیده است.

وی افزایش سرعت گردش پول در جامعه و پرداخت تسهیلات بیشتر به مشتریان را از دیگر اهداف واگذاری املاک مازاد عنوان کرد و ادامه داد: همچنین طی سه سال 94، 95 و 96 نیز تعداد 661 مورد از این املاک از طریق512 مزایده فروخته شده است که ارزش آن به پنج هزار و 609 میلیارد و 903 میلیون ریال می رسد.

حسین زاده با بیان اینکه در سال‌های گذشته وضعیت بازار مسکن و ملک موجب شد که بانک‌ها نتوانند به راحتی بخشی از اموال خود به ویژه در بخش مسکن و ساختمان را واگذار کنند، اظهار کرد: با این حال بانک ملی ایران عملکرد خوبی در فروش املاک مازاد داشته به طوری که تعداد و ارزش املاک به فروش رسیده در سال 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه همه بانک های دولتی کارگروه هایی را برای واگذاری و فروش این شرکت ها تشکیل داده اند که بانک ملی ایران یکی از موفق ترین سازمان ها در فروش و واگذاری شرکت ها و املاک مازاد و تملیکی بوده است، خاطر نشان کرد: در سال 95 تعداد 177 مورد از املاک مازاد ملکی و تملیکی به ارزش یک هزار و 70 میلیارد و 238 میلیون ریال و در سال 96 تعداد 269 مورد از این املاک به ارزش 2 هزار و 922 میلیارد و 848 میلیون ریال واگذار شده است.

 


شکل گیری سطح جدیدی از خدمات بانکداری الکترونیک در بانک ملی ایران

 

 با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران ، پروژه ها و محصولات جدید شرکت داده ورزی سداد رونمایی شد .

 

در این مراسم دکتر محمدرضا حسین زاده ضمن تقدیر از دستاوردهای شرکت داده ورزی سداد، با تاکید بر استمرار روند پر شتاب و موفق معرفی محصولات جدید، خواستار بهره برداری و اطلاع رسانی وسیع این دستاوردها در آستانه  نود سالگی بانک ملی ایران شد.

مسعود خاتونی عضو هیأت مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران نیز سیر پیشرفت و موفقیت پروژه های شرکت داده ورزی سداد را قابل توجه دانست و با تاکید بر اهمیت این پروژه ها افزود: سطح جدیدی از سرویس‌های فناوری اطلاعات در بانک ملی ایران در حال شکل گیری است.

وی تجاری سازی محصولات و خدمات حوزه  فناوری اطلاعات را امری ضروری دانست و شرکت داده ورزی سداد را حلقه  واسط زیست بوم استارت آپی کشور با بانک ملی ایران دانست.

سپس حمید رضا مختاریان مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد ضمن تشریح پیشرفت‌های تکنولوژیک شرکت و با اشاره به تشکیل مرکز فناوری و نوآوری فینوداد در راستای برون سپاری نوآوری به مراکز علمی همانند دانشگاه امیرکبیر ، اولویت های عملیاتی این مرکز را عنوان کرد

 وی در خصوص پیشرفت‌های انجام شده در حوزه‌ تکنولوژی بلاک چین، آمادگی پروژه‌ Open Banking برای عملیاتی سازی، راه اندازی سرویس برداشت مستقیم (Direct Debit)، عملیاتی شدن چند سرویس جدید روی "بام" از قبیل گواهی تمکن مالی، Video Banking و هوشمند سازی Log in و انتقال پول توضیحاتی ارائه کرد.

مختاریان طرح راه‌اندازی زیرساخت ابری در سداد را تشریح و گزارشی از حجم گسترده فعالیت های صورت گرفته  در حوزه‌ی داده‌های کلان (Big data) ارائه کرد.

 وی در ادامه ازعملیاتی شدن پروژه  شبکه اعتباری ارائه کالا و خدمات و به ثمر رسیدن دو محصول "شعبه‌یاب هوشمند بانک ملی" و "محاسبه‌یار" در پلتفرم "بله"  خبر داد.

مختاریان در پایان با مقایسه‌ آماری پایان سال 96 و شهریور 97 در خصوص پیشرفت‌های قابل توجه "بام" و پلتفرم "بله" ، به پیاده سازی پروژه‌ مدیریت یکپارچه اطلاعات مشتریان بانک ملی ایران اشاره کرد و افزود: از طریق این پروژه، تمام کنترل‌های لازم برای جلوگیری از پولشویی و احراز هویت، اتفاق خواهد افتاد.

 


تحسین موزه بانک ملی ایران توسط سفرای کشورهای خارجی

 

سفیران کشورهای خارجی در بازدید از گنجینه آثار تاریخی و فرهنگی موزه بانک ملی ایران، این موزه را تحسین کردند.

 

در ماه های اخیر برخی از مقامات و سفیران کشورهای خارجی از موزه بانک ملی ایران بازدید داشتند که تعدادی از این بازدیدها با نمایشگاه برپا شده «ارجان و جوبجی، جلوه‌هایی از هنر زرگری عیلام» در این موزه نیز همزمان بود.

در روز افتتاح این نمایشگاه که 59 قطعه زرین کشف شده در محوطه باستانی ارجان و جوبجی مربوط به جنوب شرقی استان خوزستان از جمله حلقه، بازوبند، گوشواره، دکمه و دستبند زرین، صفحه تزیینی، مهره طلایی و آثاری بارز از هزاره اول قبل از میلاد را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است، جمعی از سفرای کشورهای ارمنستان، گرجستان، بلغارستان، استرالیا، هلند، اکوادور، یونان و پاکستان در تهران نیز حضور داشتند.

آبهای کومار سینگ دبیر اول سفارت هندوستان در تهران به همراه جمعی از دیپلمات های این سفارتخانه در بازدید خود از موزه بانک ملی ایران و نمایشگاه «ارجان و جوبجی، جلوه‌هایی از هنر زرگری عیلام»، موزه و نمایشگاه برپا شده را ستود.

همچنین سائوراب کومار سفیر هند در ایران اخیرا بازدید جداگانه از آثار تاریخی، فرهنگی و هنری موزه بانک ملی ایران از جمله نمایشگاه «ارجان و جوبجی» داشت و این مجموعه را بسیار ارزشمند خواند.

کریستو پولنداکف سفیر بلغارستان نیز در بازدید از موزه بانک ملی ایران، ضمن آشنایی با تاریخ تاسیس بانک ملی ایران و سیر تحول بانک و پول در ایران، با درج یادداشتی در دفتر یادبود موزه بانک ملی ایران، مجموعه به نمایش درآمده در ساختمان فاخر صندوق پس انداز بانک ملی ایران را تحسین برانگیز عنوان کرد.

کالایانا ویپاتی پومی پراتس سفیر تایلند نیز برای بازدید از موزه بانک، در ساختمان قدیم صندوق قرض الحسنه پس انداز حاضر شد و ضمن تاکید بر بازدید دوباره و مفصل تر از موزه در فرصتی دیگر، از توضیحات غنی و کامل ارائه شده در خصوص اشیای موزه تقدیر کرد.

وی همچنین در جریان این بازدید در ساختمان سردار اسعد (محل قدیم موزه بانک ملی ایران) هم حضور یافت و اظهار کرد: این افتخار و مایه مباهات من است که هم اکنون در این عمارت حضور داشته و امیدوارم مردم جهان نیز از وجود این موزه، عمارت و زورخانه در بانک ملی ایران اطلاع پیدا کرده و از آن ها بازدید کنند.

کاردار سفارت سوریه در ایران هم ماه گذشته در موزه بانک حاضر شد و پس از بازدید از آثار تاریخی، فرهنگی و هنری این موزه از جمله نمایشگاه «ارجان و جوبجی، جلوه‌هایی از هنر زرگری عیلام»، این مجموعه را بسیار ارزشمند و گرانقدر عنوان کرد.

موزه بانک ملی ایران همچنین مورد استقبال سفیر الجزایر بود که عبدالمنعم احریز در بازدید دو ساعته خود از آثار، اشیاء و بخش های مختلف این موزه، برای برگزاری نمایشگاه مشترک اسکناس با بانک ملی ایران ابراز تمایل کرد.

سفیر الجزایر با درج یادداشتی در دفتر یادبود موزه بانک ملی ایران، مجموعه به نمایش درآمده در ساختمان فاخر صندوق پس انداز بانک ملی ایران را تحسین کرد.

همچنین حسن محمد عباس سفیر لبنان در ایران نیز مهمان موزه بانک بود و قرار شد تا سفیر این کشور کوچکترین واحد پول این کشور را برای نمایش در مجموعه اسکناس های کشورهای مختلف به موزه اهدا کند.

برگزاری نمایشگاه مشترک بین ایران و لبنان درباره فرهنگ مشترک و تعاملات متقابل نیز از جمله موضوعات طرح شده در این بازدید بود.

نذر محمد راجنها رایزن بازرگانی سفارت پاکستان هم ضمن حضور در موزه بانک ملی ایران با درج یادداشتی در دفتر یادبود موزه بانک این بازدید را همانند سفری در تاریخ، فرهنگ و اقتصاد کشور ایران دانست.

وی همچنین در این بازدید گفت: پیشرفت بانک ملی ایران طی نزدیک به یک قرن در حوزه بانکداری چشمگیر و بی نظیر است.

موزه بانک ملی ایران در خیابان فردوسی تهران واقع است که در آن مجموعه ای ارزشمند از سکه ها، تابلوهای نفیس خوشنویسی، فرش و مینیاتور، نقاشی های مدرن و کلاسیک، مسکوکات، اشیای قیمتی و کهن اهدا شده از طرف بانک ها و یا شخصیت های برجسته، آثار قلمزنی، ادوات و ابزارهای تاریخی و قدیمی بانکداری و نیز اسناد معاملات بزرگ به نمایش درآمده است.

علاقه مندان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13 تا 17 برای بازدید به این موزه مراجعه کنند.

 


با طرح ویژه مسکن بانک ملی ایران خانه دار شوید!

طرح ویژه مسکن بانک ملی ایران با در اختیار قرار دادن همزمان دو مزیت دریافت سود سپرده و نیز بهره مندی از تسهیلات خرید و ساخت مسکن به مشتریان، فرصتی مناسب برای خانه دار شدن در بازار مسکن است.

 طرح ویژه مسکن نوعی انحصارشکنی در حوزه این تسهیلات و در راستای کمک به رونق بازار مسکن است که می تواند قدرت تسهیلات دهی در نظام بانکی را نیز افزایش دهد.

با این اتفاق تسهیلات گیرندگان از این پس می توانند میان روش های تسهیلات گیری در حوزه مسکن، قدرت انتخاب داشته باشند.

بر این اساس، طرح ویژه مسکن در بانک ملی ایران از نیمه دی ماه سال گذشته رونمایی و اوراق آن در اردیبهشت ماه امسال در سه نماد در بازار فرابورس گشایش یافت که خرداد ماه نیز نخستین پرداخت تسهیلات به یکی از متقاضیان صورت گرفت.

طرح ویژه مسکن بانک ملی ایران در شرایطی که مشتریان نیاز به تامین مالی فوری برای خرید مسکن نداشته باشند، شرایطی بسیار جذاب محسوب می شود. متقاضیان استفاده از این تسهیلات می توانند با سپرده گذاری هر182 میلیون ریال، به ازای هر یک ماه ماندگاری، یک برگ اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن دریافت کنند که هر برگ اوراق قابلیت تبدیل شدن به پنج میلیون ریال تسهیلات با نرخ سود 17.5 درصد را دارد. در این طرح به مبلغ سپرده مشتریان 10 درصد سود سالیانه تعلق می گیرد.

دریافت تسهیلات با سود 17.5 درصد به همراه دریافت سود 10 درصد بابت سپرده بانکی در این طرح، هر متقاضی خرید مسکن را به افتتاح این حساب ترغیب می کند.

از دیگر مزایای منحصر به فرد طرح مسکن بانک ملی ایران، عدم محاسبه سن بنا در دریافت تسهیلات بانکی است. نکته قابل توجه دیگر برای استفاده کنندگان از این طرح، عدم الزام به دریافت تسهیلات بانکی است.

پیش از این سپرده گذاران، برای دریافت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن الزام داشتند و حتی پس از مدتی به دلیل عدم استفاده از تسهیلات، امتیاز آنها از بین می رفت، اما طرح ویژه مسکن بانک ملی ایران این امکان را ایجاد کرده که مشتری حتی در صورت انصراف از دریافت تسهیلات، نه تنها از محل فروش اوراق حق تقدم سود کسب کرده، بلکه سود حاصل از سپرده اولیه را نیز با همان نرخ 10 درصد دریافت کنند.

همچنین نداشتن شرط سنی برای استفاده از تسهیلات مسکن بانک ملی ایران، یکی دیگر از مزیت های رقابتی آن در بازار کنونی است. بر این اساس کودکان زیر 18 سال نیز می توانند از امکانات این تسهیلات استفاده کنند، تا جایی که افتتاح حساب تسهیلات مسکن بانک ملی ایران از روز نخست تولد هم امکان پذیر است.

سقف تسهیلات انفرادی در تهران به ازای هر نفر 600 میلیون ریال به همراه 100 میلیون ریال تسهیلات جعاله است و زوجین می توانند تا سقف یک میلیارد و 200 میلیون ریال از این تسهیلات استفاده کنند.

دوره بازپرداخت این تسهیلات حداکثر 12 سال و دوره بازپرداخت تسهیلات جعاله حداکثر سه سال است. اوراق گواهی حق تقدم مسکن بانک ملی ایران از تاریخ صدور به مدت دو سال اعتبار دارند و حداکثر یک ماه پس از پایان مهلت انقضای اوراق، امکان دریافت تسهیلات مسکن از طریق شعب بانک میسر است.

 


انتصابات جدید در بانک ملی ایران

با صدور احکامی توسط آقای محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران تعداد 5 نفر از همکاران به سمت های جدید مدیریتی منصوب شدند که عبارتند از:

 

1.محسن امین زارع سرپرست معاونت امور ارزی وبین الملل

2.علی اشرف یوسفی قیاسی سرپرست اداره امور شعب استان کردستان

3.سید رسول میر خلف سرپرست اداره امور شعب استان ایلام

4.منصور دانش آموز سرپرست اداره امور شعب استان کهگیلویه و بویر احمد

5.سعید ستاری سرپرست اداره کل مدیریت و فروش اموال تملیکی و مازاد

 

 بانک ملّی ایران نایب قهرمان مسابقات کشتی شبکه بانکی کشور

بانک ملی ایران به مناسبت نودمین سالگرد تاسیس و همچنین گرامیداشت روز کشتی، میزبان مسابقات کشتی شبکه بانکی کشور بود و توانست عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند.

 این رقابت ها پس از حدود 10 سال وقفه، با همت اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران احیا و با حضور چهار تیم بانک ملی ایران، صادرات، تجارت و ملت در پنج وزن و با حضور سعداله عیسی زاده مدیرامور حوزه مدیریت و روابط عمومی، مهدی لطیفی رییس اداره کل رفاه و درمان و محمد رضایی رییس اداره کل سرمایه انسانی بانک برگزار شد.

در رده بندی تیمی مسابقات که با داوری داوران فدراسیون کشتی برگزار شد، بانک ملی ایران پس از بانک صادرات بر سکوی دوم رقابت ها ایستاد و بانک ملت نیز سوم شد.

نتایج انفرادی این رقابت ها نیز به شرح زیر است:

وزن 60 کیلوگرم:

رتبه اول: سید امیر بهرام دریاباری، بانک ملی ایران

رتبه دوم: حسین عسگری، بانک صادرات

وزن 70 کیلوگرم:

رتبه اول: شهریار شهریاری، بانک صادرات

رتبه دوم: علیرضا مهدوی نسب، بانک ملت

رتبه سوم: روح اله ذکریایی، بانک تجارت

وزن 75 کیلوگرم:

رتبه اول: محمدرضا پناهی فر، بانک ملت

رتبه دوم: وحید یوسف خانی، بانک ملی ایران

رتبه سوم: گودرز رادمهر، بانک ملی ایران

وزن 82 کیلوگرم:

رتبه اول: مجتبی حسین پور، بانک صادرات

رتبه دوم: مسعود رفیعی، بانک تجارت

رتبه سوم: حسین امینی، بانک ملت

وزن 96 کیلوگرم:

رتبه اول: عزت اله صبوری، بانک تجارت

رتبه دوم: میثم خاکساری، بانک ملت

رتبه سوم: امین وفایی، بانک صادرات

 

 


تمدید مهلت نمایشگاه «ارجان و جوبجی، جلوه‌هایی از هنر زرگری عیلام» در موزه بانک ملی ایران

مهلت بازدید از نمایشگاه «ارجان و جوبجی، جلوه‌هایی از هنر زرگری عیلام» در موزه بانک ملی ایران به مناسبت هفته دولت و همچنین بالا بودن میزان استقبال عمومی تا روز شنبه 10 شهریورماه تمدید شد.

 این نمایشگاه دومین همکاری مشترک موزه بانک ملی ایران و موزه ملی ایران با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است که از نهم مرداد ماه آغاز شده و 59 قطعه زرین کشف شده در محوطه باستانی ارجان و جوبجی مربوط به جنوب شرقی استان خوزستان از جمله حلقه، بازوبند، گوشواره، دکمه و دستبند زرین، صفحه تزیینی، مهره طلایی و آثاری بارز از هزاره اول قبل از میلاد را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

علاوه بر امکان بازدید از اشیای گرانبهای موزه بانک ملی ایران و همچنین نمایشگاه «ارجان و جوبجی»، 25 تابلوی نگارگری از استاد محمد باقر آقامیری نیز به نمایش درآمده است و تاکنون مقامات و سفرای بسیاری از کشورها از این نمایشگاه بازدید کرده اند.

علاقه مندان می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 13 تا 17 برای بازدید از این نمایشگاه به نشانی خیابان فردوسی، بعد از خیابان سرهنگ سخایی، موزه بانک ملی ایران مراجعه کنند.


افتتاح باجه بانک ملی ایران در بخش CIP فرودگاه امام خمینی (ره)

باجه بانک ملی ایران در بخش جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) افتتاح شد.

 برات کریمی عضو هیات مدیره به همراه نادر اکبری وند رییس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان، یحیی حبیبی رییس اداره امور شعب غرب تهران و تنی چند از مدیران بانک از شعبه فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) بازدید کردند که در جریان این بازدید، باجه بانک ملی ایران در بخشCIP فرودگاه به بهره برداری رسید.

کریمی در مراسم افتتاح این باجه اظهار امیدواری کرد، خدمات شبانه روزی به بهترین شکل به مشتریان ارائه شود.

 


سپرده ارزی بانک ملی ایران صندوقی امن برای سرمایه گذاری

با سپرده ارزی بانک ملی ایران می توانید از امکانی امن برای نگهداری دارایی خود، حفظ ارزش آن و همچنین سود سپرده بهره مند باشید.

 این بانک به پشتوانه یک قرن سابقه بانکداری و اعتمادسازی امکانی را فراهم کرده تا مشتریان با افتتاح سپرده ارزی علاوه بر بهره مندی از سود سپرده گذاری به صورت ارزی، از امکان برداشت وجه پیش از سر رسید نیز برخوردار باشد.

دارندگان این سپرده می توانند هر زمان که بخواهند اصل و سود سپرده خود را به همان اسکناس تودیعی دریافت کنند. ضمن اینکه سپرده های مذکور پس از انقضای تاریخ سررسید با درخواست صاحب سپرده قابل تمدید خواهند بود.

حداقل مبلغ برای سپرده مدت دار ارزی معادل یک هزار دلار بوده و شرایط عمومی برای این حساب ها همانند افتتاح حساب ریالی است.

اکنون 378 شعبه ارزی بانک ملی ایران آماده پذیرش وجوه ارزی مشتریان برای سپرده گذاری یک ماهه، دو ماهه ، سه ماهه، شش ماهه، نه ماهه و یکساله به ارزهای مختلف در چارچوب قوانین و مقررات ارزی کشور هستند و مشتریان و دارندگان ارزهای دلار، یورو و درهم می‌توانند به شعب ارزی بانک در سراسر کشور مراجعه و وجوه ارزی خود را به صورت اسکناس نزد بانک سپرده‌گذاری کنند.

مشتریان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به شعب ارزی این بانک مراجعه کنند.

 


برنده خوش شانس جشنواره «ماجراهای آقای کاوش» باشید

 در چالش های جشنواره «ماجراهای آقای کاوش» بانک ملی ایران شرکت کنید تا جزو یکی از سه برنده خوش شانس هفتگی باشید.

 این جشنواره به صورت هفتگی برگزار و مخاطبان آن در هر هفته باید به سوال طرح شده در صفحه رسمی اینستاگرام بانک ملی ایران پاسخ دهند.

سوالات روز چهارشنبه هر هفته بر روی صفحه اینستاگرام بانک ملی ایران قرار می گیرد و بدین ترتیب در هر هفته به سه نفر از کسانی که پاسخ صحیح داده اند، به قید قرعه جایزه سه میلیون ریالی اهدا می شود.

همچنین افراد می توانند برای دعوت از دوستان خود به این سری از مسابقات بانک ملی ایران با عنوان ماجراهای آقای کاوش، آی دی مورد نظر را در اینستاگرام منشن کنند.

اسامی برندگان این جشنواره روز دوشنبه هر هفته در کانال اطلاع رسانی بانک ملی ایران در پیام رسان بله اعلام می شود.

 


مشارکت 53 هزار و 450 میلیون ریالی بانک ملی ایران در طرح‌های عام‌المنفعه

بانک ملی ایران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و گسترش مشارکت خود در طرح‌های عام‌المنفعه 53 هزار و 450 میلیون ریال در امور آموزشی، بهداشتی و مشارکت مالی داشته است.

این بانک با حدود 90 سال سابقه‏، صرف نظر از رسالت اقتصادی خود همواره نگاهی جدا از یک بنگاه اقتصادی به جامعه داشته است و سعی کرده تا در شرایط مختلف، حضور خود در کنار اقشار مختلف را حفظ کند.

بدین ترتیب طی یک سال گذشته در 41 طرح عام النفعه مشارکت داشته که بیشتر این طرح ها شامل ساخت، تعمیر و تجهیز مدارس در مناطق محروم و دورافتاده بوده است.

بانک ملی ایران طی مدت مذکور، در 29 طرح مدرسه سازی به ارزش 39 هزار میلیون ریال مشارکت کرده است.

همچنین چهار هزار میلیون ریال نیز به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد ناشی از دیه تعلق گرفته است.

ساخت مصلی، نمازخانه و طرح های عمرانی بین راهی، کتابخانه و امور آموزشی از دیگر بخش هایی است که این بانک در آن مشارکت کرده و در سال 96 بالغ بر دو هزار و 50 میلیون ریال تخصیص داده است.

بانک ملی ایران علاوه بر پرداخت تسهیلات ارزان قیمت قرض‌الحسنه نظیر ازدواج، تهیه جهیزیه، درمان، دانشجویی، ودیعه مسکن، رفع احتیاجات ضروری، کارگشایی و ... به متقاضیان از محل جذب سپرده‌های پس‌انداز مردم، درصدی از این منابع را نیز بر اساس قانون و به نیابت از سپرده گذاران برای امور عام‌المنفعه و خیر تخصیص می‌دهد.

 


حمل بزرگترین محموله های تاریخ بانکداری کشور با پوشش حفاظتی بانک ملی ایران

 

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اهمیت نوع فعالیت کارکنان اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی گفت: هیات مدیره بانک همه امکانات ممکن برای ارتقای امنیت بانک را در اختیار این اداره قرار خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در آیین گرامیداشت عید سعید غدیر خم و تجلیل از کارکنان برتر اداری و انتظامی اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک با اشاره به این که امنیت در بانک ملی ایران حرف اول را می زند، افزود: سرمایه بانک ملی ایران متعلق به مردم و حفظ آن نیز بر همه ما واجب است.

وی همچنین با بیان بخش هایی از واقعه غدیر و مناقب حضرت علی (ع)، تاکید کرد: همه ما باید روش و منش امیرالمومنین را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم.

در ادامه این مراسم، رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک ملی ایران با اشاره به تحولات رخ داده در نحوه انجام فعالیت های کارکنان این اداره طی چند سال گذشته، گفت: طی ماه های اخیر، بزرگترین محموله های تاریخ بانکداری کشور در سه بسته 6، 8 و 12 تنی سکه طلا با اسکورت کارکنان حفاظت فیزیکی بانک ملی ایران حمل شد.

حسین صابری همچنین به تشدید اقدامات حفاظتی در شعب و واحدهای بانک اشاره و خاطرنشان کرد: اکنون تا 98 درصد شعب و واحدهای بانک به دوربین مداربسته مجهز است و پوشش تصویری باقیمانده واحدها نیز در دستور کار قرار دارد.

در پایان این مراسم نیز که جمعی از مدیران ارشد بانک در آن حضور داشتند، از کارکنان برتر اداری و انتظامی اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک ملی ایران تقدیر شد.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: