معاون شهردار تهران، اقدامات موزه بانک ملّی ایران را ستود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، اقدام بانک ملی ایران در تاسیس موزه و جمع آوری اشیای گران بهای حاوی اطلاعات تاریخی بانک و کشور زیر یک سقف را بسیار ارزشمند توصیف کرد.

  • ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۹:۰۰
  • 1995

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ولی الله شجاع پوریان که امروز به بازدید موزه بانک ملی ایران آمده بود، پس از مشاهده آثار و اشیای قیمتی موجود در موزه و نیز نمایشگاه «ارجان و جوبجی، جلوه‌هایی از هنر زرگری عیلام»، این اقدام را برای بانک، مشتریان و علاقه مندان به موزه و تاریخ مهم دانست.

به گفته وی، کشور ما از لحاظ میراث فرهنگی بسیار غنی است و حتی در بخش های تخصصی مانند بانک نیز چنین تاریخی وجود دارد، بنابراین حفظ این میراث واجب است و خوشبختانه بانک ملی ایران اهمیت این اقدام را به خوبی درک کرده است.

شجاع پوریان افزود: مجموعه شهرداری تهران برای همکاری با موزه بانک ملی ایران به منظور توسعه فعالیت ها آمادگی دارد و هر چه در توانش باشد را به این منظور به کار خواهد گرفت. در این دیدار سعداله عیسی زاده مدیرامور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران نیز حضور داشت.

موزه بانک ملی ایران در محل قدیم صندوق قرض الحسنه پس انداز ملی ایران، در خیابان فردوسی واقع است.

علاقه مندان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13 تا 17 جهت بازدید از موزه مراجعه کنند.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: