حمایت بانک ملی ایران از بخش بهداشت و درمان بیرجند

بانک ملی ایران در راستای حمایت از زیرساخت های بهداشت و درمان کشور، دو دستگاه آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اهدا کرد.

  • ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ ۰۹:۳۱:۰۰
  • 9314

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، حمید دهباشی رییس اداره امور شعب استان خراسان جنوبی بانک در مراسم اهدای دو دستگاه آمبولانس مذکورگفت: بانک ملی ایران بانکی برآمده از دل تاریخ کشور بوده که درگذر زمان به شکوفایی رسیده است. این بانک همواره جایگاه کلیدی در توسعه زیرساخت ها، عمران و آبادی، فعالیت های اقتصادی و تولیدی کشور داشته و به عنوان بازوی اقتصادی دولت همواره ایفای نقش کرده است.

وی تصریح کرد: بانک ملی ایران در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و رسالت خویش که ارائه خدمت به آحاد جامعه در اقصی نقاط کشور است، همواره در طرح های عام المنفعه بسیاری مانند آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد، احداث مراکز نگهداری ایتام و کودکان بی سرپرست و معلولین ذهنی، بازسازی شیرخوارگاه، احداث مدرسه،  بیمارستان، درمانگاه، مسجد و حوزه علمیه، حمایت مالی از دانش‌آموزان نخبه یتیم، تجهیز کتابخانه، خریداری و اهدای آمبولانس در مناطق محروم، رفع نیازهای فوری نیازمندان و... مشارکت داشته است.

دهباشی صاحبان حساب های قرض الحسنه پس انداز در شعب بانک ملی ایران را شرکای اصلی در انجام  امور خیر دانست و ادامه داد: صاحبان حساب های قرض الحسنه پس انداز به قصد مشارکت در امور عام المنفعه و برخورداری از اجر معنوی در این راه قدم می گذارند و جوایز این حساب ها تجلیلی از حسن نظر و خیرخواهی آنهاست.

رییس اداره امور شعب استان خراسان جنوبی بانک در ادامه گزارشی از خدمات عام المنفعه بانک ملی ایران در سال گذشته ارایه کرد و افزود:: بانک ملی ایران در سال های 92 و 93 مبلغ یک میلیارد ریال به مشارکت در ساخت مرکز بهداشت استان­ خراسان جنوبی و سه میلیارد ریال به ساخت مدرسه شهدای بانک در شهر بیرجند اختصاص داد.

وی بیان کرد: این بانک در سال گذشته هم مشارکت در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به مبلغ 500 میلیون ریال، مشارکت در ساخت مدرسه شش کلاسه استثنایی مهرشهر بیرجند به مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال و مشارکت در ساخت مدرسه شهرک بهارستان باغشهر اسلامیه فردوس به مبلغ دو میلیارد ریال را در استان خراسان جنوبی در دستور کار خود داشت.

دهباشی در پایان از مردم استان درخواست کرد با افتتاح یا تکمیل موجودی حساب های قرض الحسنه پس انداز، بانک ملی ایران را در انجام امور خیر همراهی کنند.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: