حضور پر رنگ بانک ملی ایران در عرصه بانکداری دیجیتال در سال ٩٧

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر حضور پر رنگ بانک ملی ایران در عرصه بانکداری دیجیتال در سال جاری تاکید کرد و گفت: ‎با ورود استارت آپ ها بانکداری در چند سال آینده کاملا تغییر می کند و باید ضمن مطالعه و پذیرش دقیق استارت آپ ها و فین تک ها برای حفظ موقعیت بانک در تامین سهام آنها نیز تعامل بیشتری صوت گیرد.

  • ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 10248
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی در همایش مدیران اداره امور شعب استان سمنان که به همراه اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور و حسن شهرآشوب مدیرامور طرح و برنامه حضور داشت، ضمن تاکید بر ایجاد ظرفیت های جدید از سوی بانک اظهار کرد: بانک ملی ایران در سال جدید  کسب و کارهای نوین را مورد توجه بیشتری قرار خواهد داد.
وی ادامه داد: بانک ملی ایران در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی خود در حوادث تلخ زلزله، سیل و آتش سوزی با پرداخت تسهیلات 4 درصدی علی رغم هزینه بالای تمام شده پول در صحنه حضور داشت.
خاتونی فروش سکه و همراهی با برنامه های دولت توسط بانک ملی ایران را حاکی از ظرفیت بالای این بانک عنوان کرد و گفت: کمک به ثبات نرخ سپرده ها و تزریق نقدینگی به سایر بانک ها از جمله اقدامات مهم بانک ملی ایران در سال گذشته بود.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران اضافه کرد: برای اولین بار در این بانک گشایش بی واسطه اعتبار ارزی بین ایران و ترکیه از روز گذشته کلید خورده است که با حذف ارز واسطه انجام می شود.
وی تصریح کرد:اهداف بانک در استان ها تا ۱۵ اردیبهشت ماه ابلاغ خواهد شد و ارزیابی مستمر اهداف در راستای تحقق برنامه ها صورت می گیرد.
خاتونی ضمن ابلاغ پیام قدردانی مدیرعامل بانک به همکاران گفت: همکاران باید توجه بیشتری به موضوع سود و زیان داشته باشند.
وی به توجه بیشتر بر دستیابی به عملکرد مثبت در سال جاری، انضباط مالی با مدیریت هزینه ها و‎افزایش کارمزدها و درآمدها تاکید کرد و ادامه داد: تمرکز بر وصول مطالبات و توجه ویژه به بسته اعتباری که به زودی ابلاغ می گردد، باید مورد اهتمام مدیران بانک قرار گیرد .
خاتونی شناخت مشتری و توجه به جذب  و تخصیص منابع را ضروری عنوان کرد و گفت: همکاران باید در اخذ کارمزدها جدی باشند و از سویی با ارائه خدمات مطلوب، آسان و روان برای جلب بیشتر رضایتمندی مردم نیز اقدام کنند.
وی با تاکید بر اینکه سودآوری، درآمدهای کارمزدی و وصول مطالبات سه محور اساسی مورد تاکید مدیریت ارشد بانک است، ابراز کرد: 
مدیریت بر بودجه های سرمایه ای و عملیاتی باید در دستور کار واحدها قرار گیرد.
وی ابراز داشت:خلا خروج نیروهای توانمند باید با جانشین پروری و جذب نیروهای انسانی توانمند تامین شود.
خاتونی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از حضور در سمنان، به جایگاه بانک ملی ایران در اقتصاد کشور و نظام اشاره کرد و گفت: حرکت بانک ملی ایران در ایجاد آرامش ، آسایش و امنیت کشور بسیار مؤثر است .
 همچنین اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک ،عملکرد بانک ملی استان سمنان در سال ۱۳۹۶ و نقش مثبت این استان در تولید و اشتغال را قابل تحسین دانست و گفت: همدلی و ارائه ایده های نو لازمه رشد و شکوفایی هرچه بیشتر بانک ملی ایران است.
وی بیان کرد: در سال جدید نیز بانک ملی ایران ضمن ایفای مسئولیت اجتماعی خود، در حوزه های صنعت، صادرات، اشتغال و بخش بین الملل حضور فعال و مؤثری برای پیشبرد برنامه های اجرایی دولت خواهد داشت.
حسن شهرآشوب مدیر امور طرح و برنامه بانک نیز در ادامه تاکید کرد: در سال جدید حمایت از تولید و کالای ایرانی هدف اصلی بانک ملی ایران  است و باید توجه ویژه ای به استراتژی های محوری بانک صورت گیرد.
وی  بر توجه ویژه به اهداف ابلاغی مسئولان ارشد بانک تأکید کرد ومنابع، مصارف، مطالبات، درآمد، هزینه، بانکداری نوین و ارزیابی عملکرد واحدها را محورهای  اساسی ارزیابی  عملکرد واحدها در سال جاری عنوان کرد.
 احمد بهکارمرام رییس اداره امور شعب استان سمنان نیز ضمن ارایه آمار عملکردی این استان گفت: رتبه اول جذب منابع در منطقه 2کشور با رشد 43درصدی منابع، رشد 300 درصدی منابع ارزی، کسب رتبه اول در جشنواره یک بام خوش فرجام ، رشد ۲۳۷ درصدی کاربران بام ، رشد ۵۲ درصدی کانون جوانه ها، رشد ۳۰ درصدی منابع ارزی ، ارتقای دو درصدی سهم بازار نسبت به سال ۱۳۹۵و رتبه دوم تعیین تکلیف املاک تملیکی از  تلاش های صادقانه همکاران استان است .
وی اجرایی کردن مدیریت مشارکتی در استان و تشکیل کمیته راهبردی از ابتدای سال جاری را از اقدامات اساسی صورت گرفته بیان کرد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران و هیات همراه در  سفر به استان سمنان همچنین از شعب بلوار ۱۷شهریور ، دکتر چمران ، میدان معلم، بلوار مدرس،غدیر، میدان هفتم تیر، مرکزی سمنان و مرکزی گرمسار بازدید و با کارکنان این شعب دیدار و گفت و گو کردند.
آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: