سه هزار نفر، مهمان نمایشگاه «شکوه میراث ملی» شدند

طی سه روز برگزاری نمایشگاه «شکوه میراث ملی» در موزه بانک ملی ایران، بیش از سه هزار نفر آثار نفیس و بی بدیل موجود در این موزه را بازدید کردند.

  • ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 5467

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با توافق بانک ملی ایران و سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، سه اثر زرین شاخص از موزه های ملی و رضا عباسی کنار سایر آثار مرتبط و زرین در موزه این بانک به نمایش درآمد.

جام زرین مارلیک از حوزه فرهنگی دریای کاسپین، جام زرین حسنلو از حوزه فرهنگی دریاچه ارومیه و تکوک زرین مادها از حوزه فرهنگی قافلانکوه سه اثری بودند که تاریخ شناسان و علاقه مندان به میراث فرهنگی ایران زمین را به این موزه کشاندند.

علی اعطا عضو هیات رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، محمد حسن طالبیان معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پیروز حناچی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران و رییس پژوهشکده فرهنگ و هنر دانشگاه تهران از جمله مسئولانی بودند که طی سه روز برپایی نمایشگاه شکوه میراث ملی در محل موزه بانک ملی ایران حضور یافتند.

این نمایشگاه از هفدهم تا نوزدهم بهمن ماه برپا بود. موزه بانک ملی ایران در محل قدیم صندوق قرض الحسنه پس انداز ملی ایران، در خیابان فردوسی واقع است. علاقه مندان محترم داخلی و خارجی می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13 الی 17 برای بازدید به این موزه مراجعه کنند.


دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: