از تشکر «جهانگیری» تا تقدیرنامه «فتاح» در اخبار هفته گذشته بانک ملی ایران

در هفته ای که گذشت، مدیرعامل بانک ملی ایران از روان سازی صدور انواع ضمانتنامه در این بانک گفت و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز از خدمات بانک تقدیر کرد.

  • ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 3852


به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک اعلام کرد که معاون اول رئیس جمهور، کاهش مطالبات معوق بانک ملی ایران را مطلوب ارزیابی کرده است.
وی افزود: معاون اول رئیس جمهور در بازدید اخیر از بانک ملی ایران، پس از استماع گزارش وصول مطالبات معوق و کاهش NPL بانک، این روند را تحسین برانگیز و مطلوب ارزیابی کرد.
حسین زاده در دومین همایش سراسری بررسی عملکرد در بخش پیگیری و وصول مطالبات بانک ملی ایران با اشاره به اهتمام جمعی مدیران و کارکنان بانک برای کاهش مطالبات معوق از سال گذشته، افزود: کاهش یافتن مطالبات معوق به این معنا نیست که روند وصول مطالبات را متوقف کنیم، بلکه این یک عملیات جاری در طول سال است.
وی اظهار کرد: هیات مدیره بانک مدت ها روی دستورالعمل وصول مطالبات معوق کار کرده و پیشنهاد همه همکاران را نیز در این باره اعمال کرده است، اما این دستورالعمل باز هم به اصلاحاتی نیاز دارد که در جریان کار انجام خواهد شد.
رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این که هنگام استمهال تسهیلات پرداختی نباید منافع بانک قربانی شود، ادامه داد: ما در مواجهه با بدهکاران بانکی، با یک دستورالعمل واحد عمل نمی کنیم، اما در مورد کسانی که به عمد قصد بازپرداخت تسهیلات دریافتی را ندارند، جدیت عمل خواهیم داشت.
حسین زاده همچنین با اشاره به این که NPL (نسبت مطالبات معوق به تسهیلات پرداختی) بانک ملی ایران به پایین تر از متوسط نظام بانکی رسیده است، گفت: برنامه ما این است که این عدد را به 5 درصد یعنی استاندارد جهانی برسانیم.


مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین در یادداشتی تاکید کرد: حمایت از اشتغال یکی از راهبردهای مهم بانک ملی ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی است.
حسین زاده نوشت: بانک ملی ایران در طول نزدیک به 9 دهه از حیات خود، پیوندی ناگسستنی با آحاد جامعه یافته و از همین رو نسبت به مشکلات بخش های مختلف جامعه احساس مسئولیت می کند.
کارنامه بانک ملی ایران نشان می دهد که این بانک در بخش مسئولیت های اجتماعی از نگاه  انتفاعی فاصله گرفته و به سوی همیاری با بخش های آسیب پذیر جامعه حرکت کرده است، چنان که به شهادت بخش های دریافت کننده این خدمات، حضور بانک ملی ایران توانسته است ثمرات در خور توجهی در کاستن از میزان آسیب ها و مشکلات آنها داشته باشد.
اقدامات این بانک در بعد مسئولیت های اجتماعی با رصد دقیق مشکلات جامعه و اولویت بندی آن ها صورت  می گیرد. به طور مثال اشتغالزایی و کمک به رفع  بیکاری اقشار مختلف جامعه یکی از اهداف مهمی است که بانک ملی ایران در سال های گذشته به آن پرداخته است.
تلقی ما این است که اقشار محروم جامعه، مهم ترین کانون آسیب های ناشی از بیکاری در کشور هستند. در این میان یکی از مهم ترین ابزارهایی که این بانک برای ایفای مسئولیت های اجتماعی اش در اختیار دارد، تسهیلات بانکی است.
 در این راستا بانک ملی ایران در سال 1394، دو هزار و 725 میلیارد و 232 میلیون ریال به 23 هزار و 839 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تسیهلات قرض الحسنه اشتغالزایی پرداخت کرده است.
در سال 1395 نیز این بانک به 22هزار و 934 نفر از مددجویان، دو هزار و 800 میلیارد و 938 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی پرداخت کرد.  
در سال جاری این میزان تا نیمه مرداد ماه به 604 میلیارد و 362 میلیون ریال رسیده است که این میزان تسهیلات به 4 هزار و 524 نفر تعلق گرفت و روند پرداخت این تسهیلات همچنان ادامه دارد به طوری که بر اساس تفاهمنامه امضا شده میان کمیته امداد امام خمینی(ره) با بانک ملی ایران میزان تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی این بانک به مددجویان در سال جاری به  9  هزار میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.
بانک ملی ایران در مقوله اشتغال، همچنین صنایع کوچک و متوسط را نیز مورد توجه قرار داده است و تلاش کرده است تا ظرفیت های بالقوه این  بخش را در اشتغالزایی با پرداخت تسیهلات تقویت کند.  این بانک در سال 95 به حدود سه هزار بنگاه کوچک و متوسط تسهیلات پرداخت کرده است.
از همین رو، رویکرد بانک ملی ایران در سال جاری تداوم حمایت از ایجاد اشتغال و کمک به رفع بیکاری در جامعه است. 



مدیرعامل بانک در یادداشت دیگری این گونه نوشت: اقتصاد ایران، اقتصادی بانک محور است و بخش های مختلف آن برای تامین حساب در گردش و منابع پروژه های خود به بانک ها وابسته هستند.
این در حالی است که امکان پرداخت تسهیلات بانک ها نامحدود نیست و مشکلات منابع آن ها موجب شده است تا بانک ها نتوانند به تقاضای همه بخش ها پاسخ دهند. از این رو ضرورت دارد تا روش های دیگری جایگزین تسهیلات ریالی شود.
با تلاش های صورت گرفته توسط دولت محترم در عرصه دیپلماسی و روابط گسترده با کشورهای دیگر، بستر مناسبی برای تعاملات اقتصادی با آن ها به وجود آمده است. نظام بانکی کشور می تواند با استفاده از این فرصت، شرایط مناسبی را برای تعامل با اقتصاد جهانی فراهم آورد.
به این منظور بانک ها نیاز به روابط کارگزاری گسترده ای در سطح بین الملل دارند. اگر این روابط گسترش پیدا کنند به راحتی می توان از منابع بانک های خارجی در قالب تسهیلات فاینانس، ری فاینانس و اعتبارات اسنادی مدت دار برای پاسخ مناسب به تقاضای تسهیلات و تامین مالی پروژه ها استفاده کرد و فشار موجود را از روی بخش ریالی بانک ها برداشت.
روابط کارگزاری بانک ملی ایران در دوران تحریم محدود بود، اما بعد از توافق برجام، شبکه کارگزاری خوبی برای فعالیت بین المللی این بانک به وجود آمد.
این بانک توانست در دوران پس از برجام با کارگزاری های طرف قرارداد خود تبادل ضمانتنامه کند. با این روند، حجم صدور ضمانتنامه های صادره بسیار متفاوت از زمان تحریم شد و تغییرات مهمی در این زمینه رخ داد.
در حال حاضر بانک ملی ایران با 140 کارگزاری از 30 کشور دنیا ارتباط دارد و در حال مذاکره با 180 بانک خارجی دیگر برای برقراری روابط کارگزاری است.
در شرایط پس از رفع تحریم ها، بانک ملی ایران تلاش کرده است تا با روان سازی صدور ضمانتنامه ها، زمینه مساعدی برای بهره جستن فعالان اقتصادی از فرصت های اقتصاد جهانی فراهم آورد.





رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با ارسال نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور از اقدامات مهم و موثر مدیران ارشد بانک ملی ایران به دلیل پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی به مددجویان تحت پوشش تقدیرکرد.
در نامه سید پرویز فتاح آمده است: بانک ملی ایران با پرداخت مبلغ سه هزار و 250 میلیارد ریال (10 درصد بیش از سهم تکلیفی) بالاترین سهم پرداخت را نسبت به سایر بانک ها عهده دار بوده که زمینه ایجاد 28 هزار و 179 طرح اشتغال و بالتبع توانمندی و خودکفایی بخشی از خانواده های تحت حمایت این نهاد را فراهم کرده است.
در ادامه نامه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن تقدیر از دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام شده است: عملکرد موثر بانک ملی ایران در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی طی چند سال اخیر زمینه خودکفایی و خروج 126 هزار و 972 خانوار را از حمایت های دائم این نهاد ایجاد کرده است.


مراسم معارفه رئیس جدید اداره امور شعب استان قم با حضور برات کریمی عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک ملی ایران، نمایندگان مراجع عظام تقلید، معاون استاندار، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
در این مراسم غلامرضا صادق زاده خوئی به عنوان رییس جدید اداره امورشعب استان قم معارفه شد؛ وی پیش از این به عنوان معاون اداره امور شعب بانک ملی در این استان مشغول به کار بود.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در مراسم مذکور با عنوان اینکه تامین کننده بیش از 90 درصد منابع مالی کشور نظام بانکی است، بیان کرد: بانک محور بودن اقتصاد کشور باعث افزایش مسئولیت نظام بانکی می شود.
وی در ادامه با بیان اینکه ارتباط منسجم و مناسب نظام بانکی با دولت در پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی وجود دارد، گفت: نظام بانکی در این زمینه عملکرد مناسبی داشته است و امیدواریم  در دولت دوازدهم نیز با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس جمهور با برنامه ریزی منظم، انتظاراتی را که مردم  و دولت از نظام بانکی دارند بر آورده کنیم و در راستای رشد و توسعه اقتصادی کشور  گام برداریم.  
کریمی در پایان تاکید کرد: بانک ملی ایران برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و واحدهای صادرات محور، برنامه ویژه ای در نظر دارد.  
در این مراسم همچنین معاون اقتصادی استاندار و نماینده وزیر و مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان نیز ضمن تقدیر از خدمات و حمایت های بانک ملی ایران در جهت توسعه اقتصادی استان، خواستار ادامه این روند شدند.


دو عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم کاهش مطالبات معوق بانک با رعایت همه دستورالعمل های ابلاغی و تلاش برای تحقق اهداف تعیین شده در این بخش تاکید کردند.
برات کریمی در دومین همایش سراسری بررسی عملکرد در بخش پیگیری و وصول مطالبات بانک ملی ایران که با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره، جمعی از مدیران ستادی، معاونان ادارات امور شعب سراسر کشور و شعب مستقل و کارشناسان ادارات کل پیگیری و وصول مطالبات و حقوقی و دعاوی برگزار شد، با تاکید بر اینکه رعایت بهداشت اعتباری فقط در پرداخت تسهیلات مدنظر نیست، بلکه در وصول مطالبات هم مطرح است، گفت: آمار نشان می دهد بانک ملی ایران در کاهش مطالبات معوق خوب عمل کرده است.
وی افزود: واحدهای بانک باید در طول سال به طور مستمر پیگیر وصول مطالبات معوق باشند و این موضوع را نباید به آخر سال موکول کنند.
معاون شعب بانک ملی ایران با تاکید بر این که هنگام پرداخت تسهیلات باید ظرفیت، شخصیت، سرمایه و وثیقه مدنظر باشد، اظهار کرد: نباید در پرداخت تسهیلات سخت گیری بیجا کرد، بلکه باید اصول پرداخت تسهیلات رعایت شود.
کریمی ملاحظه شرایط اقتصادی کشور را یکی از عوامل لازم در پرداخت تسهیلات دانست و گفت: وصول تسهیلات خرد می تواند به افزایش نقدینگی بانک منجر شود. در وصول تسهیلات کلان هم باید به دنبال احیای کارخانه ها و واحدهای تولیدی بود تا از کنار آن هم اشتغال ایجاد شود و هم مطالبات بانک وصول شود.
محمود شایان دیگر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این همایش با بیان این که بانک ملی ایران در زمینه جذب منابع، پرداخت تسهیلات و نسبت مطالبات معوق به تسهیلات پرداختی جایگاه مناسبی در نظام بانکی دارد، گفت: تجربه نشان داده ما در وصول مطالبات معوق هر چه بیشتر تلاش کرده ایم، نتیجه بهتری گرفته ایم.
وی افزود: وقتی مطالبات معوق وصول می شود، نقدینگی در بانک به جریان می افتد و در نتیجه مشتریان بیشتری از آن منتفع می شوند.
به گفته شایان، وصول مطالبات معوق، ترازنامه بانک را نیز متاثر می کند و بخش های منفی آن را کاهش می دهد.
کاووس ایرج پور معاون حقوقی و دعاوی بانک ملی ایران نیز در این همایش با بیان این که هر بدهکاری اراده کرده بدهی بانک را برگرداند، با بخشش جرایم از سوی بانک مواجه شده است، گفت: بدهکاران بانک دسته بندی شده اند و بانک هرگز با بدهکاران خرد و کلان، به یک شکل برخورد نمی کند.
وی افزود: نباید اجازه بدهیم بخشش جرایم، به روشی برای بدهکاران در بازپرداخت نکردن منابع بانک تبدیل شود، بلکه باید از روش های مختلف قانونی، بازگشت منابع بانک را پیگیری کنیم.
علی اولیائی رئیس اداره کل پیگیری و وصول مطالبات بانک ملی ایران نیز در این همایش با اشاره به این که مطالبات معوق، امروز به چالش نظام بانکی تبدیل شده است، گفت: خوشبختانه اقدامات بانک ملی ایران در این بخش به خوبی اثربخش بوده و نتایج آن کاملا مشخص است.
وی افزود: مهمتر از کاهش مطالبات معوق، ادامه این روند است و نباید اجازه داد دوباره نسبت مطالبات معوق به تسهیلات پرداختی افزایش یابد.
در پایان این همایش نیز پانلی با حضور جمعی از مسئولان ادارات ستادی برگزار و به سوالات حاضران پاسخ داده شد.



تا پایان مهلت سپرده‌گذاری برای شرکت در سی و هشتمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران فرصت چندانی باقی نمانده است.
علاقه مندان به شرکت در این قرعه کشی تنها تا پایان مرداد ماه فرصت دارند به افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی در شعب بانک ملی ایران اقدام کنند. 
داشتن حداقل موجودی 500 هزار ریالی در روز قرعه‌کشی، شرط لازم برای شرکت در قرعه‌کشی و حفظ حداقل موجودی حساب به مبلغ 500 هزار ریال به مدت 3 ماه یا 90 روز متوالی در طول دوره قرعه‌کشی و یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی (31 مردادماه 1396 ) شرط لازم برای اعطای جوایز به برندگان حساب‌ها است.
بانک ملی ایران در سی و هشتمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز خود بیش از 970 میلیارد ریال جایزه در نظر گرفته است و در مجموع 684 هزار و 212 نفر از دارندگان حساب، در این دوره قرعه کشی برنده جایزه خواهند شد.


عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: بخش اعتباری این بانک با در نظر گرفتن شرایط مشتریان و درک وضعیتی که آنها در دوران تحریم داشته اند تعامل بیشتری را با آنها خواهد داشت و در انجام امور آنها سهولت بیشتری را به کار خواهد گرفت.
محمود شایان در همایش" بررسی مسائل و مشکلات صدور ضمانتنامه و کارت اعتباری" که در سالن همایش اداره امور شعب مرکزی تهران برگزار شد، با تاکید بر جدیت شعب این بانک در  صدور ضمانتنامه و اعتبارات اسنادی اظهار کرد:بانک ملی ایران تلاش خواهد کرد تا برای خروج اقتصاد کشور از رکود در دوره دولت دوازدهم، نقشی مهم و پر رنگ تر از گذشته ایفا کند. 
وی افزود: اقتصاد ایران، اقتصادی بانک محور است و  بانک ها نقش مهمی در رفع مشکلات اقتصادی کشور دارند.بنابراین برای رفع این مشکلات همه همکاران بانک ملی ایران باید دست به دست هم دهند تا این بانک عملکردی بهتر از گذشته داشته باشد.
شایان تاکید کرد: پیشبرد همه طرح ها اعم از اقتصادی و اجتماعی و ... در گرو تخصیص نقدینگی از سوی بانک هاست.
در ادامه این همایش علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری، فریدون رشیدی رییس اداره کل اعتبارات و مصطفی محسنی رییس اداره کل بررسی طرح ها، تنی چند از کارشناسان اداره کل مدیریت عملیات بانکی بانک ملی ایران و شرکت پیشگامان پویا به پرسش های حاضران درباره ضمانتنامه و کارت های اعتباری پاسخ گفتند.
موسوی زاده در این همایش با تاکید بر اهمیت مدل کسب و کار درموفقیت سازمان های بزرگ در جهان گفت: به تازگی بانک مرکزی کشور تحقیق و بررسی درباره مدل های کسب و کار را آغاز کرده است که امیدواریم نتایج آن ثمر بخش باشد.
مدیر امور اعتباری بانک ملی ایران  در ادامه به تبیین بخش های مختلف مدل کسب و کار یا بانکداری جامع اعم از مدل های مشتری محور، محصول محور و کارمزد محور پرداخت.
لازم به ذکر است در این همایش علی خسروی رییس اداره امورشعب مرکزی تهران و معاونان، رؤسای حوزه ها و کارشناسان اعتباری، گروهی از کارشناسان شرکت پیشگامان پویا و اداره کل عملیات بانکی و مسئولان اعتباری شعب تابعه اداره امور شعب مرکزی تهران نیز حضور داشتند.


به دنبال تاکیدات دولت محترم درباره خروج بانک ها از بنگاهداری،بانک ملی ایران اجرای این سیاست را در راس برنامه های خود قرار داده است به گونه ای که ارزش واگذاری های این بانک در سال 95 نسبت به سال 94 ، حاکی از رشد 140 درصدی واگذاری شرکت های تحت مدیریت بانک ملی ایران است.
جمع واگذاری ها در این بخش در سال 94،چهار هزار و 158 میلیارد ریال بوده است که در سال 95 به نه هزار و 746 میلیارد ریال رسیده است.
لازم به ذکر است بخشی از این شرکت ها را دولت به دلیل بدهی خود به بانک ملی ایران واگذار کرده است. هدف بانک ملی ایران این است که این دسته از شرکت ها را بهسازی کرده و به بهره وری برساند و در نهایت این شرکت ها را واگذار کند.


تنی چند از مسئولان وزارتخانه های صنعت،معدن و تجارت و فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از نمایندگان تشکل های صنعت چاپ از بخش های مختلف شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران بازدید کردند.
مسئولان مذکور ضمن آشنایی با فعالیت های مختلف شرکت چاپ و نشر بانک، از اقدامات و دستاوردهای این شرکت تقدیر کردند.
مدیر عامل شرکت چاپ و نشر این بانک در جریان بازدید امین عارف نیا مشاور و مدیر کل دفتر وزارتی و خسرو طالب زاده مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پروین نباتی مدیر کل دفتر صنایع شیمیایی و سلولزی وزارت صنعت٫ معدن و تجارت و نمایندگان تشکل های صنعت چاپ از این شرکت گفت: شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران با استفاده از نیروی متخصص و دستگاه های پیشرفته ای که در اختیار دارد توانسته است محصولاتی با سطح ایمنی بالا را به تولید برساند.
رضا منصوری در جریان این بازدید تاکید کرد: این چاپخانه تعرفه های انتخاباتی را به چاپ می رساند که از نظر امنیتی از حساسیت بالایی برخوردارند. علاوه بر این انواع کارت های شناسایی و هویتی ،کارت های اعتباری، چک های بانکی و ... توسط چاپخانه بانک ملی ایران چاپ و تولید می شوند.
منصوری گفت:این چاپخانه همچنین نسخه های نفیسی از متون ادبی و قرآن کریم را با کیفیت بالا به چاپ رسانده است.

نشست دو روزه هم اندیشی مدرسان دوره تکمیلی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم در بانک ملی ایران برگزار شد.
پیش از این دوره مقدماتی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم برای همه کارکنان این بانک برگزار شده بود. نشست تکمیلی این دوره ویژه 38 تن از مدرسان منتخب، شامل برخی روسای شعب ممتاز و حوزه ها، بازرسان و کارشناسان ارشد بانک از سراسر کشور بود. حاضران در این دوره تکمیلی، آموزش های لازم را به دیگر کارکنان واجد شرایط بانک ملی ایران آموزش دادند.
در این نشست مباحثی نظیر کارگروه ویژه اقدام مالی  (FATF) ، صندوق بین المللی پول(IMF) ، شناخت دقیق مشتریان ( KYC )، روش های ضد پولشویی، شناسایی مصادیق معاملات مشکوک، ارتباط معاملات مشکوک با ابزارهای بانکی، نحوه گزارش دهی طبقه بندی مشتریان(CTR) و نمونه های واقعی معاملات مشکوک و پرونده های پولشویی در ایران و جهان مطرح شد.
بانک ملی ایران با توجه به اهمیت اجرای قوانین مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، اقداماتی را به طور مستمر به اجرا گذاشته است که با حصول نتیجه در این باره اطلاع رسانی می شود.

آگهی «به همین نزدیکی» بانک ملی ایران توانست عنوان آگهی برتر «سوم» روزنامه های سراسری کشور را کسب کند.
بر اساس رای هیات داوران مرکز توسعه ارتباطات و آگهی های روزنامه همشهری، این آگهی توانست عنوان برتر را از آن خود کند. 
در پی این انتخاب، مدیریت روابط عمومی بانک ملی ایران مورد تقدیر قرار گرفت. آگهی «به همین نزدیکی» توسط امیر صحاف نیا طراحی شده است. 
کامران کاتوزیان، رئیس هیات داوران مرکز توسعه ارتباطات و آگهی های روزنامه همشهری و محسن میرزایی رئیس این مرکز با قدردانی از تلاش بانک ملی ایران در ارائه تبلیغات حرفه ای، تاکید کرده اند که این روند می تواند به اعتلای صنعت تبلیغات در ایران کمک کند.


نرم‌افزار موبایلی همراه بام بانک ملی ایران تحت سیستم عامل اندروید با هدف تسریع و تسهیل در امور بانکی مشتریان، بروزرسانی و برای به خدمت گیری از آن عرضه شد.
نرم افزار جدید و بروز همراه بام نسخه 1.9 تحت سیستم عامل اندروید (Android) دارای مزیت های منحصر بفرد در زمینه مجموعه خدمات بانکداری الکترونیک و استفاده از جدیدترین تکنولوژی های حوزه فناوری اطلاعات و یکپارچه نمودن خدمات به مشتریان است.
بر همین اساس، نسخه جدید همراه بام ملی افزون بر ویژگی‌های قبلی دارای ویژگی ورود با اثر انگشت، گزارش اقساط تسهیلات، خرید شارژ، شارژ خودکار و مدیریت شارژ خودکار می‌باشد.
مشتریان بانک می‌توانند جهت عضویت، دریافت و نصب نسخه‌های جدید نرم‌افزار همراه بام از طریق سامانه بانکداری اینترنتی بام به سایت بانک ملی ایران به آدرس https://my.bmi.ir/portalserver/app مراجعه کنند.
همراه بام، یک نرم افزار موبایلی از بانک ملی ایران است که قابل نصب بر روی دستگاه های اندرویدی و ios بوده و با آن می توان از خدمات گسترده بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران به آسانی و به راحتی در گوشی یا تبلت بهره مند شد.


موزه بانک ملی ایران که این روزها به مرکزی برای حضور علاقه مندان به تاریخ و میراث فرهنگی تبدیل شده، میزبان جمعی از کارشناسان حوزه بانک وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.
موزه بانک که تنها یک ماه از افتتاح آن می گذرد، این روزها محل مراجعه همه اقشار است؛ از مردم عادی و کارشناسان میراث فرهنگی گرفته تا کارشناسان بانکی و دانشجویان.
جمعی از کارشناسان وزارت امور اقتصادی و دارایی ابتدا با حضور در محل ساختمان قدیم موزه بانک موسوم به ساختمان سردار اسعد، از این مکان بازدید کردند.
آنها سپس در محل ساختمان جدید موزه بانک حضور یافتند و اشیای موجود در موزه را مورد بازدید قرار دادند. زورخانه بانک ملی ایران نیز سومین مکان دیدنی بود که از آن بازدید شد.
موزه بانک ملی ایران شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13 تا 17 به جز ایام تعطیل در محل تهران، خیابان فردوسی جنوبی، بالاتر از خیابان سرهنگ سخائی، پلاک 134 پذیرای عموم مردم است.


شعبه میدان پونک بانک ملی ایران مورد بازسازی قرار گرفت و افتتاح شد.
این شعبه واقع در مجتمع تجاری بوستان به عنوان یکی از شعب پر تردد غرب تهران در کمترین زمان ممکن بازسازی شد.
این ساختمان طی مراسمی با حضور برات کریمی عضو هیات مدیره، تنی چند از مدیران ارشد ستادی و مسئولان اداره امور شعب غرب تهران افتتاح شد.
در این مراسم جمعی از مشتریان و اعضای هیات مدیره مجتمع تجاری بوستان با حضور در شعبه بانک ملی ایران از خدمات این شعبه قدردانی کردند.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: