اداره امور شعب بانك ملي استان سمنان در نظر دارد املاك مازاد بر نياز خود را از طريق برگزاري مزايده كتبي و تشريفات قانوني مطابق جدول پيوست بر مبناي قيمت پايه مزايده، با وضعيت موجود و به صورت نقدي، نقد و اقساط و به صورت تخليه و متصرف دار به فروش برساند ، متقاضيان ميتوانند براي كسب اطلاعات بيشتر ضمن بازديد از املاك، با خريد اسناد مزايده ( برگههاي شرايط شركت در مزايده) و تسليم پيشنهادات خود حداكثر تا پایان وقت اداری روز سهشنبه 27/8/93 ازطريق پست سفارشي به آدرس: سمنان – بلوار17شهريور – اداره امور شعب بانك ملّي استان سمنان کد پستی3519617886 واحد كارپردازي ارسال نمايند.
شايان ذكر است متقاضيان ميتوانند با مراجعه به كليه واحدهاي تحت پوشش در سطح استان و همچنين از طريق سايت مناقصات نسبت به خريد اسناد مزايده اقدام نمايند.
توضيحات:
1- اداره امور شعب بانك ملي استان سمنان در رد يا قبول كليه پيشنهادات مختاراست.
2- سپرده ( وديعه) شركت در مزايده معادل 5% قيمت پايه مزايده است كه متقاضيان بايد طي يك فقره چك تضميني بانك ملي ايران در وجه اداره امور شعب بانك ملي استان سمنان و به صورت جداگانه (پاكت الف) و به همراه پاكت حاوي برگه شرايط ( پاكت ب) در موعد مقرر از طريق پست سفارشي به ادرس فوق ارسال نمايند.
3- پيشنهادات فاقد سپرده يا داراي سپرده كمتر از ميزان مقرر ، مخدوش، مبهم و مشروط مردود است.
4- رعايت كليه موارد مندرج در برگههاي مزايده الزامي است.
5- كليه پاكتهاي حاوي پيشنهادات متقاضيان خريد املاك در ساعت 9صبح روز شنبه 1/9/93 در محل اداره امورشعب بانك ملي استان سمنان واقع در سمنان – بلوار17شهريور بازگشايي خواهدشد، لذا متقاضيان ميتوانند در موعد يادشده با ارائه كارت شناسايي در جلسه مذكور شركت نمايند.
6- املاك داراي متصرف به صورت وكالت بلاعزل و تقبل كليه هزينههاي مربوط به اخذ استعلامات مأخوذه در ارتباط با نقل و انتقال و سايرموارد بر عهده خريدار واگذار ميگردد. ( هزينه تنظيم وكالتنامه بالمناصفه خواهدبود. )
7- براي كليه املاك، بازديد الزامي است و در وضعيت موجود واگذار ميگردد و براي املاك متصرف دار تخليه ملك برعهده خريدار است.
8- املاك داراي سرقفلي هزينه جلب رضايت مالك جهت تغيير شغل و در صورت لزوم تغيير كاربري بر عهده خريدار است.
9- املاكي كه به صورت نقد و اقساط واگذار ميشود قرارداد منعقده به روش اجاره به شرط تمليك ميباشد.
10- هزينه آگهي و كارشناسي بر عهده خريدار است و مشاراليه ميبايست اين هزينه را بر اساس اعلام نظر بانك قبل از انعقاد قرارداد و نقداً در وجه بانك واريز نمايد.
11- متقاضيان خريد اسناد مناقصه ميبايست مبلغ 000/300ريال ( بابت هزينه اسناد مزايده ) به شماره حساب 0109809294004 اداره امور شعب بانك ملي استان سمنان قابل پرداخت در كليه شعب بانك ملي استان سمنان واريز و اصل رسيد را به همراه برگههاي تكميلشده داخل پاکت قرار داده و تحويل پست نمايند.
12- نحوه دريافت ثمن معامله پس از اعلام برندگان و همزمان با انعقاد قرارداد به شرح جدول ذيل ميباشد.
رديف
|
نحوه فروش
|
1.
|
در صورت خريد نقدي 10% تخفيف به خريدار دادهخواهدشد. ( براي كليه كاربري ها)
|
2.
|
براي املاك كاربري تجاري، مسكوني و اداري به صورت 50% نقد و 50% الباقي در اقساط ماهيانه براي مدت يكسال بدون احتساب سود.
|
3.
|
براي املاك كاربري تجاري، مسكوني و اداري به صورت 50% نقد و 50% الباقي اقساط براي مدت 24ماه با نرخ سود24%
|
4.
|
براي املاك كاربري تجاري، مسكوني و اداري به صورت 50% نقد و 50% الباقي اقساط براي مدت 36ماه با نرخ سود26%
|
5.
|
براي املاك كاربري صنعتي، كشاورزي و دامداري در صورت 30% نقد و 70% الباقي براي اقساط يكساله بدون احتساب سود.
|
6.
|
براي املاك كاربري صنعتي، كشاورزي و دامداري در صورت 30% نقد و 70% الباقي براي اقساط دو ساله با نرخ 22%.
|
7.
|
براي املاك كاربري صنعتي، كشاورزي و دامداري در صورت 30% نقد و 70% الباقي براي اقساط سه ساله با نرخ سود 24%.
|
8.
|
املاك متصرف دار فقط به صورت نقدي و با ارائه وكالتنامه بلاعزل به فروش ميرسد.
|
اداره امور شعب استان سمنان