جمعه 05 ارديبهشت 1393

خدمات کارتهای بانکی

taghavi-1.JPG

خدمات كارت از ديگر اقدامات بانک در مسير ترويج استفاده از كارتهای مغناطيسی بجای نقل و انتقال فيزيكی پول و به‌كارگيری شيوه های جديد بانكداری در راستای آسودگی بیشتر مشتریان محترم می باشد.

اينگونه كارتها با رعايت اصول ايمني از طرف بانك برای متقاضيان صادر و به عنوان ابزاری مناسب به منطور دسترسي سريع و  ايمن در تبادل و  نقل و انتقال در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

دارندگان این کارتها در کلیه ساعات شبانه روز و اوقات تعطیل می توانند از طریق دستگاههای خوپرداز ATM، پایانه های فروشگاهی Pos و یا دستگاههای کارت خوان شعب PinPad نسبت به نقل و انتقال وجوه موجود در کارتهای خود اقدام نمایند. كارتهای بانك در دو دسته كارتهای عمومی و كارتهای سازماني موجود مي باشند.

كارتهای عمومی كارتهايی مي باشند كه به هر شخص حقيقی بنا به درخواست خود شخص ارائه مي شود مانند:

  • ملی كارت
  • ملی كارت ارزی
  • كارت هديه
  • كارت پرداخت تسهيلات
  • كارت خريد اعتباری (مشتريان خاص)

  • و كارتهای دو منظوره اعم از:
    اين كارتها علاوه بر داشتن امكانات كارت بانكی كارت شناسايی با امكانات سازمان متبوع نيز محسوب شده و خدمات رفاهی ديگری به آن لينك گرديده است.
    تعدادی از كارتها نيز جهت تسهيل امور مربوط به پرداختهای سازمانها و شركتها در صورت درخواست آنها تهيه و توليد می شود مانند:

    توجه : مشتريان محترم در صورتيكه در دريافت هر كدام از انواع كارتهاي بانك ملي ايران با مشكل مواجه شده و كارت خود را در زمان معين دريافت ننمايند مي توانند از طريق ثبت اطلاعات خود در سامانه ثبت مشكلات دريافت كارت مراتب را به مراجع مربوطه اطلاع داده و پيگيري نمايند.

    تعداد كل كارتهاي صادره بانك ملي ايران كه به صورت فعال در دست مشتريان بانك مي باشد تا پايان سال 1390 تعداد  238ر161ر28 عدد مي باشد .


    درگاه خدمات بانک ملی ایران
    سيستم ايميل بانك ملي PodCast