نحوه ثبت‌ نام سفر عمره مفرده در بانك ملي ايران - حضوری و اينترنتی

گر نور عشق حق به دل و جانت اوفتد
بالله كز آفتاب فلك خوبتر شوی
  

ضمن آرزوی صحت و عافیت و طول عمر برای همه آرزومندان و مشتاقان سفر به سرزمین وحی و بهره‌مندی شما متقاضیان عزیز ثبت‌نام عمره مفرده از بركات و انوار این سفر الهی، به اطلاع  می‌رساند ثبت‌ نام عمره مفرده در شعب بانك ملی ایران از تاریخ 1390/6/24 به مدت یک ماه (تا 24 مهر) امکان پذیر می باشد. 

ودیعه ثبت نام برای افراد بالای 10 سال به ازای هر نفر 8.000.000 ریال و برای افراد زیر 10 سال برای هر نفر 6.000.000 ریال می باشد.

و به سه روش ذیل انجام می‌پذیرد:

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

1- ثبت نام حضوری (مراجعه به شعب)

متقاضیان محترم با همراه داشتن مدارك شناسایی معتبر (اصل و كپی شناسنامه، اصل و كپی كارت ملی) می‌توانند به دلخواه خود به هریك از شعب بانك ملی ایران در سراسر كشور مراجعه و به شرح ذیل مبادرت به ثبت‌ نام نمایند.

الف- تكمیل فرم پیش‌نویس و فرم افتتاح حساب سپرده كوتاه‌ مدت (توضیح اینكه سود متعلقه به حساب سپرده مذكور به صورت سیستمی و روزشمار محاسبه می‌گردد)

ب- تحویل مدارك شناسایی و فرم‌های تكمیل شده به متصدی بانك و تایید و امضای فرم پیش‌نویس توسط متقاضی

ج- كنترل دقیق مشخصات و امضای فرم چاپ شده در سیستم بانك توسط متقاضی (متقاضیان عزیز باید دقت كافی در صحت مشخصات خود روی فرم چاپی داشته باشند)

د- تحویل فرم اصلی یا سند ثبت‌ نام عمره مفرده از متصدی بانك كه باید در حفظ و نگهداری آن دقت كافی مبذول فرمایند.

ه- كاركنان بانك ملی ایران راهنمایی‌های تكمیلی و ضروری را هنگام ثبت‌نام به شما عزیزان ارائه خواهند نمود.

  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

2- ثبت‌نام غیر حضوری (اینترنتی)

به منظور تسهیل در امر ثبت‌نام، امكان ثبت‌نام اینترنتی برای متقاضیان فراهم شده است:
در این روش:

* متقاضی با مراجعه به وب‌ سایت ثبت نام عمره مفرده بانك ملی به نشانی https://omreh90.bmi.ir و انتخاب گزینه مربوطه، اقدام به ثبت اطلاعات شناسنامه‌ای می‌نماید.

* امكان ثبت‌نام فردی/ گروهی در ثبت‌نام اینترنتی نیز فراهم می‌باشد.

* پس از تكمیل اطلاعات ، یك كد قرعه به گروه/ فرد تخصیص می‌یابد.

* متقاضی به منظور پرداخت ودیعه علی‌الحساب می‌تواند به یكی از روش‌های مشروحه ذیل اقدام نماید.


راهنمای کامل مراحل ثبت نام اینترنتی عمره مفرده


* پرداخت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی

در این روش‌ متقاضی با استفاده از اطلاعات كارت شامل شماره كارت، رمز دوم CVV2 و ‍ در درگاه پرداخت اینترنتی نسبت به پرداخت مبلغ ودیعه افراد گروه اقدام می‌نماید و متقاضیان به منظور احراز هویت ودریافت كارت ثبت‌نام و كارت هوشمند زوار به شعبه مورد نظر مراجعه خواهند نمود.

* پرداخت با مراجعه به شعب

در این روش متقاضی به شعبه منتخب خود مراجعه و كد رهگیری را كه از طریق سایت دریافت نموده است، به شعبه ارائه و فرم‌های افتتاح حساب سپرده كوتاه‌ مدت و پیش‌ ثبت‌kنام را از كاربر مربوطه دریافت و تكمیل می‌نماید.

  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

3- ثبت نام تلفنی

این روش كه مختص مشتریانی است كه در بانك ملی حساب دارند و مشتریان می توانند طی تماس با شماره 021-83386 نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مشتریان می بایست اطلاعات فردی شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، كد ملی، شماره ، سریال و محل صدور شناسنامه ، آدرس محل سكونت ... را به اپراتور ارائه نمایند.

ضمناَ نام شعبه جهت مراجعه مشتری به منظور احراز هویت و همچنین معرفی شماره حساب در بانك ملی به منظور پرداخت هزینه حج مورد نیاز می باشد.

پس از گذشت 48 ساعت لازم است مشتری به منظور اطمینان از ثبت نام و دریافت حج كارت و سند ثبت نام نهایی خود به شعبه مربوطه مراجعه نماید.

شایان ذكر است شعب بانك ملی یران از روز شنبه مورخ 1390/6/19 تا اطلاع ثانوی، حسب صلاحدید روسای محترم ادارات امور/ شعب مستقل، دربعد از ساعات اداری در روزهای عادی از ساعت 8 الی 20 و در روزهای تعطیل از ساعت 8 الی 18 با رعایت ضوابط و اصول ایمنی و كادر مورد نیاز آماده ارائه خدمت می باشند.

بانك ملی ایران سفری پرخیر و بركت و مملو از روحانیت و معنویت برای شما زائرین عزیز مسئلت می‌نماید.

تعداد بازدید: 45917


تمامی حقوق متعلق به این سایت برای بانک ملی ایران محفوظ می باشد.
Bank Melli Iran - Copyright © 2024 rss mail