|
پنجشنبه 3 تير 1389
من ، مشتريان و بانك
-شغل خود را بشناسيد و آن را به خوبي انجام دهيد: شناخت كامل وظايف و تلاش در انجام بهتر آنها، قدرت اعتماد به نفس فرد را افزايش ميدهد. براي آنكه مطمئن شويدكه شغلتان را به خوبي ميشناسيد، بايد در موضوعات روزمره كارتان عميقتر و دقيقتر بيانديشيد.
-با لبخند ...
|
|
|
|
پنجشنبه 3 تير 1389
در ميان رنجهايمان، نعمتها و داشتههايمان را برشماريم
چرا انسانهاي نيك رنج ميبرند؟
در حقیقت انسانهای نیک هرگز رنج نمیبرند . اگر انسانی نیک ، گرفتار رنجی شود در واقع جایی در اعماق وجودش ناخالصی و ظلمتی وجود دارد که باید توسط رنج نازل شده تطهیر و روشن شود .
انسان نیک رنج میبرد تا آن قسمت از سستی وجودش ...
|
|
|
پنجشنبه 3 تير 1389
يوگا در محل كار
يوگا يكي از علوم كيهاني است كه در آسياي ميانه بهوجود آمد و جريان عرفاني عظيمي را موجب گشت و عده زيادي با پيروي از آن توانستند به سلامت جسم رسيده و بر احساسات و عواطف خود غلبه كنند. به عبارت ديگر پيروي از اين علم باعث شد تا انسان بتواند ذهن و جسم خود را ب...
|
|
|
پنجشنبه 3 تير 1389
ريسكهاي مهم صنعت بانكداري جهان (قسمت دوم)
برخی ریسک ها نوظهور بوده و بعضی ماندگارند و تعدادی نیز دچار تغییر در درجه اهمیت شده اند .این فهرست برگرفته از نظرات 443 نفر از 49 کشور جهان است.62درصد پاسخگویان ، بانکداران، 32درصد ناظران و 6درصد قانون گذاران در عرصه بانکی هستند . با توجه به اینکه وزن جام...
|
|
|
پنجشنبه 3 تير 1389
آلزهايمر
انواع بيماري زوال عقل
-دمانسهاي قشري يا كورتيكال: كه شايعترين آن بيماري آلزهايمر است.
-دمانسهاي ساب كورتيكال (تحت كورتكس يا زير قشر مغز)
- دمانسهاي كورتيكول- كورتيكال كه بيماري نادري هستند.
شايعترين شكل دمانس، بيماري آلزهايمر است كه 50 درصد كل ...
|
|
|
پنجشنبه 3 تير 1389
نرخ مرجع رقابتي
کلمه LIBOR از حروف اول London Inter Bank Offered Rate گرفته شده است . نرخ لایبور عبارت است از میانگین نرخ بهره بین بانکی که بانکها در کوتاه مدت به یکدیگر وام میدهند .( درست است که نام لندن در ابتدای این مخفف آمده است اما مهم نیست که این بانکها متعلق به...
|
|
|
چهارشنبه 2 تير 1389
مدیران متفکر، کارمندان باهوش
از آنجايي كه بسترسازي به منظور رفع مشكلات و موانع رشد سازمانها اصولاً با تغييرات بنيادي زمانبر و هزينهساز امكانپذير نيست، مديران به تفكر درباره آسانترين و بهترين راهكارها براي رشد و توسعه سازمانهاي خود ميپردازند. محيطهاي سازمانها نيز همانند محيطه...
|
|
|
چهارشنبه 2 تير 1389
معرفي بخش ویژه کارکنان در سايت بانك ملي ايران
يكي ديگر از اهداف راه اندازي اين قسمت يكي نمودن كليه بخشهايي بود كه همكاران براي ورود به آنها نياز به كد و رمز عبود داشتند و تعداد اين رمزها باعث سردرگمي همكاران گرديده بود .
بخش ويژه همكاران در چند فاز طراحي شده كه در حال حاضر فاز 1 آن عملياتي گرديده ا...
|
|
|
چهارشنبه 2 تير 1389
ارزیابی کیفیت خدمات با استفاده ازروش سروکوال
بخش خدمات از مجموعه زیادی از صنایع و موسسات انتفاعی و غیر انتفاعی تشکیل میشود. صنایع خدماتی محصولی به نام خدمت دارند که ویژگیهای خاص خود را دارد و لاجرم فرایند بازاریابی، تولید و عرضه آن با بازاریابی، تولید و عرضه محصولات فیزیکی تفاوت دارد. کیفیت خدمت ا...
|
|
|
|